stih na obrazu, ljubav u prolazu

Šeta mi seta po telu,
cedulja s tvojim brojem pokreće vetar i
nosi nemog drekavca od stopala do temena,
stiže da se zavuče u svaku poru, poznat joj teren.
Muči me parče kartona sa stola i dok ga ne vidim,
brojevi su tu, nastavilo bi se posle njih
i konačno bismo sebi priuštili ružan kraj, za promenu.
Umesto broja vrtim telefonski razgovor u glavi…

Stisnula sam zube,
muvam se daleko od mesta sa kog kreće oluja,
al isplivava novi papir,
na njemu tvoj lik,
i – dobro je, mirna sam!
Na slici pišem pesmu ispod trepavica,
olovka te golica i prati tvoje usne.
Stihovi menjaju putanju moje sete…
Znam da bi samo tebe ova brljotina podsetila na sliku Van Goga
i radujem se.
Pobedila sam još jedan dan.
Drekavac će, ipak, da zaspi večeras.

16 mišljenja na „stih na obrazu, ljubav u prolazu“

  1. Spavaj, Šunjavo drago 🙂 najvedrijim snom i svake naredne noći i pobedi još jednom i sebe i novi dan ako misliš da je tako najpametnije, najbezbolnije za tebe 🙂

    1. ćakulavice draga,

      znaju noći da budu i za spavanje, učim tu lekciju sve češće. 🙂
      Nešto je pre bilo dobro, trajalo je i ponavljalo se, ali da bi ostalo isto tako dobro red je i da ostane okončano. Naiđe dan kad je teško ostati dosledan i tad nije mala stvar izgurati do kraja.
      Znam da vas tri razumete ove redove. :*

  2. Ispricacu ti jednom jednu pricu, lavice moja… 😉
    Kad stavis sve na papir i kad se sve to pomesa nastane ovakva prica, saljem ti sunce…

  3. znaju noći da budu i za spavanje, učim tu lekciju sve češće.
    Nešto je pre bilo dobro, trajalo je i ponavljalo se, ali da bi ostalo isto tako dobro red je i da ostane okončano. Naiđe dan kad je teško ostati dosledan i tad nije mala stvar izgurati do kraja.
    Znam da vas tri razumete ove redove. :*

    +1

  4. Neka drekavac odmara ŠUNJO. Pobedila si svog drekavca, isto kao ja mog lutalicu. Samooo… dobili smo bitke, ali „rat“ još nije gotov 😉

Ostavite odgovor

