pušači nastavite da pušite i pomozite

Razmišljate da ostavite pušenje, ako vam ide – ostavite ga, ali nastavite da kupujete cigarete i pomozite! Dovoljno je da srebrnu foliju koju automatski po otvaranju kutije inače o(d/t)cepite, od sad – sačuvate. Za 10 000 tih listića jedna osoba će dobiti invalidska kolica. Pre skoro dva meseca smo obavešteni o ovome u kafiću u kom redovno ‘visimo’, nismo znali da li će išta značiti, ali nikoga nije koštalo da učestvuje i ljudi su se rado odazvali pozivu i proširili vest. Stigla nam je i povratna informacija da su kolica stigla posle slanja listića. Sad skupljamo drugih 10 000 folijica. Možda neki već znaju, ali verujem da će mnogima ovo biti prvi glas.

Nađite osobu u vašem kraju koja bez kolica ne može da sastavi dan, pokucajte joj na vrata i dajte listiće. LJudi koji stanuju na toj adresi znaće šta će i kuda će sa njima.

Ugostitelji pridružite se akciji, sve što treba da uložite je obaveštenje i prazna koverta. U ovom slučaju važi deviza –
Naše ništa, nekome može biti mnogo! Dozvolite i drugima da vide proleće!

p.s. Svi konkretni podaci namerno izostavljeni iz teksta, pokrenite se i razgovarajte sa ljudima iz svog kraja. Neće da škodi!

38 mišljenja na „pušači nastavite da pušite i pomozite“

    1. Zeleniš,

      i mi prvo mislili da je neka zeza, ali kolica stigla. Zato pazi od sad kad otvaraš kutiju da ne bi bacila folijicu, već po dugogodišnjoj navici. 🙂

    1. ivane,

      pa, dobro, gde si ti, 100 godina te nema?????

      ima još nešto što ne znaš i posle čega ćeš još manje da me voliš, pod pretpostavkom da me i malo voliš, al’ o tom nekom drugom prilikom.. 😀

  1. E, stvarno je akcija skupljanja listića odlična. Samo mi je toliko glupo da se broje listići. Logičnije bi mi bilo da idu na težinu. Lakše ih je izmeriti nego prebrojati. No, bolje i to, ali sam i dalje za akciju NEMOJTE PUŠITI. No, ko mene šljivi. Ja sam jedna od retkih koja je NAJGORA VRSTA BIVŠIH PUŠAČA. A pušila sam duuuuuugo! Sad tek vidim koje mirise jasno „nanjušim!, koji su mi predivni a koje ne mogu da podnesem. Pogodi koje je ovaj drugi, bar jedan! 🙂

    1. Dudo,

      od onih sam što nikad nisu pušili i daleko od toga da opravdavam tu naviku, (to najbolje znaju moji najbliži, jer smatram da samo njima mogu da gunđam) ali ako bilo šta iz toga može da ispadne dobro, zašto da ne?

      Inače, i ja sam nepušač baš zbog mirisa cigareta, jer u ovim na široko dostupnim nema ni D od duvana.

    1. agro,
      bila sam ubeđena da sam ti odgovorila, al sad vidim da odgovora nigde nema.. izvini, zbog toga, ko zna gde je završio, moguće da sam promašila tekst i objavila ga ispod pogrešnog teksta…

      Tvoj post sam već i ranije čitala, slažem se sa tobom za sastav cigareta, u njima odavno nema duvana.
      Iskreno, još bolje bi bilo kad ljudi ne bi imali potrebe za kolicima, ali… dok je slobodne volje biće i pušača, a do tad iskoristimo loše navike za nešto dobro.

  2. A kome da dam ili pošaljem listiće? Na svu sreću u svom komšiluku nema onih kojima su kolica potrebna. Nije mi jasno zašto samo ta mala folija, zašto ne i cela ona folija iz kutije? Ne kontam u čemu je fora, ali kad kažeš da ovo „radi“ onda i ne mora da mi bude jasno. 🙂

    1. Char,

      baš tako! I mi smo se upustili u priču bez suvišnih pitanja, skoro po vojničkom režimu i kažu da je urodilo plodom, ponekad i taj način rada daje rezultate.. 🙂

      Pre par godina bila je akcija sa sakupljanem najlona s paklica, sad traže ovo malo goAnce, neko je smislio tako. Zašto? Ne znam, ali radi. Skupljaj i dalje, ako ne nađeš nikoga kome treba u tvom kraju, poslaću ti svoju adresu (možda i adresu osobe kojoj sad skupljamo, moram prvo da pitam za dozvolu). Poznajem dve osobe kojima kolica život znače. Da bi normalno funkcionisali potrebna su im dvoja – elektromotorna za ulicu i mehanička za zatvorene prostorije. Od socijalnog pravo na zamenu imaju posle 5 godina, ali to što dobiju tamo je kvalitet koji jedva opstane godinu dana u normalnom stanju. Ljudi koji su nas zamolili za pomoć ni sami nisu znali da li će kolica dobiti oni ili neko drugi.
      Kolica su, ipak, stigla na njihovu adresu i bili su neizmerno zahvalni. Moguće da je kvalitet kolica isti kao i u socijalnom što se deli, ali njima znači.
      Kažu da je i samo obaveštenje koje su dobili poprilično neodređeno. Nema datuma do kad traje akcija i kome stižu kolica, ali vredi pokušati.

  3. Pušim ja… nažalost. Danas sam sačuvala jednu folijicu, a zamoliću i prijatelje da to urade. Ovo zvuči toliko neverovatno i šašavo da sam i dalje u neverici. Ključno je gde to da šaljemo? U svakom slučaju, kad sakupim neku gomilicu, pitacu nekog od vas. 🙂

  4. nisam to čula, mogu da sakupljam, pa da javiš kome da šaljem.
    Rado ulestvujem u svakoj humanoj akciji, a pušim kao na takmičenju, pa ću brzo skupiti folijica

    1. sopran87,
      i meni je bilo neverovatno kad sam prvi put cula i sad mi je zao sto nisam odmah odreagovala i prosirila vest, ali ni sad nije kasno – akcija jos traje.

  5. Mój przyjaciel polecił mi tą witrynę www i powiedział, iż mi się spodoba. Miał sto procent racji. Ten wpis całkowicie uszczęśliwił mój dzisiejszy dzień, bo poszukiwałem informacji, które znalazłem na tym blogu ponad dwie godziny w Google. Dzięki wielkie!

  6. I truly wanted to write down a quick remark to thank you for these pleasant secrets you are showing at this website. My time-consuming internet lookup has at the end been rewarded with really good know-how to go over with my contacts. I ‘d express that we readers actually are undoubtedly blessed to dwell in a fantastic community with many outstanding individuals with insightful concepts. I feel rather grateful to have used the web site and look forward to tons of more cool times reading here. Thank you once more for all the details.
    Welcome to my site Hot jobs 😉

  7. Ja sam za to saznala prije godinu dana i do sad sam skupila oko 5 tisuca. Recite mi gdje da to posaljem, hvala 🙂

  8. Pozdrav, zanima me tal jos uvek ima ove akcije da neko poklanja kolica za te listice, jer moji odavno skupljaju te listice al ne znaju sta ce sa njima, a u komsiluku imam jednog druga koji je invalid, pa ako ova akcija zaista jos uvek traje rado bih poslao da mu pomognem, al bi mi dobrodosli podaci, gde poslati i kako… Ako neko ima te podatke zamolio bih ga da mi posalje poruku na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=1226881426

    1. Lazic,

      nisam u Srbiji vec neko vreme, a proslo je dve godine od pisanja ovog teksta. Informaciju sam dobila od osobe kojoj su bila potrebna kolica. Koliko sam tada shvatila vremenski rok je bio ogranicen.
      Mozda da pitas svog druga iz komsiluka.

Ostavite odgovor

