Shunja bi nesto ‘tela

Nedelja je i naterala sam sebe da ustanem posle 4 sata spavanja jer znam, vreme je da vam napisem nesto novo, ali meni se zaaaaaaista ne da.

Vise sam nego dobro, uzivam i, ponovo, odoh da odspavam jos koji sat, jer mozda i znam kad bi dani mogli poceti, ali jos ni za jedan nisam uspela da predvidim kad ce se zavrsiti. Ne zalim se, samo mi se ni najmanje ne da pisati, jer kad bi mi se dalo morala bih vam opisati najsavrseniji ukus belog vina, a svaka rec je besmislena spram njegovog dodira sa vasim nepcem. mmmmm

Moguce da ga nisam dovoljno gustirala, ako je samo to uskoro dopunjavam redove.

Do tad, dragi ljudi, laku noc ! 🙂

23 mišljenja na „Shunja bi nesto ‘tela“

  1. toliko se umorim u toku dana, da zaspim čim se sastavim sa jastukom. A kad se probudim grize me savjest što sam spavala, žao mi tog vremena bude 🙂

    Ne znam šta bi Šunja ‘ tela, ja dopisujem samo da držim fige da se želja ispuni. A ti ju dopiši ako ‘oćeš 😉

Ostavite odgovor

