otisak vetra na drvenoj klupi

Smejem se da ugrejem sebe, al svi  osetite toplinu pre mene. I trošite je nemilice. Sreća je nepotkupljiva. Da bi taj cvet cvao nije dovoljno da sunce samo sja, ono mora i da greje. Htela sam filmsku priču  i imala je.  Kao i svakom filmu došao je kraj.

Da li žalim što sam je živela?  Ne! Žalim što se završila, ali za razliku od mnogih nevernika, imala sam je, samim tim ja sam ta koja će zbog nje i patiti. Boleće više, jače i duže, ali ne žalim.

Ostaje velika rupa posle svega, ali sam bar jedno vreme imala sve, a šta ste imali vi?!

Hajde, sitne duše, pucajte! Osudite! Mene priglupu podučite. Čujem vas kako nećete da me pridržite i da ćete me ostaviti na zemlji. Moja uobrazilja je zaslužila sve što je stiglo. Govorite da to nije bila ljubav. Možda strast, požuda, zaslepljenost ili već nešto treće. Znam šta sledi.

Pokušaćete da racionalizujete ljubav i objasnite je tuđim definicijama u kojima ste se prepoznali. Ubacićete malo psihologije, nešto matematike, više logike i demonstrirati sociologijom. Onda ćete postati dva tabora u prepirci na temu večne ljubavi, da li ona postoji ili ne. Da je samo prava ljubav za ceo život, a sve druge nisu ljubavi… i ja ću prestati da vas slušam dok moje lice možda i ostane zainteresovano sa pitomim smeškom.

Ne mrzimo isto, pa zašto bismo onda i voleli isto. Da li dvoje ljudi za 10 godina može da potroši više ljubavi nego neko za ceo život?

Verujem da može.  Trošimo sebe, pa zašto se onda i ljubav ne bi trošila, mi smo našu potrošili pre isteka večnosti. Vi sad recite, smejte se, rugajte ili šta vam je već volja.. rekla sam šta sam imala, a ko je čuo, čuo je. Za druge me nije briga, jer od sad sama kisnem.

33 mišljenja na „otisak vetra na drvenoj klupi“

  1. ako si mi nekada isterala vazduh onako kao kad se sama tresnem u stomak o ivicu stola, onda je to sa ovim tekstom!
    sve ostalo u ti reci tamo negde 😉

  2. usunjao ti se neko u srce…ti si se nekome usunjala u srce…
    ma koliko da boli posle. ljubav je ipak divna…neces jos dugo sedeti sama na klupi..neces jos dugo kisnuti sama…

  3. Ma jok bre Schunjo, šta te spopandrknulo..?
    Prava ljubav, ma uopšte pravi i istinski vredni trenuci se ne mere tako…i definicija istih -jedna za sve nas-sigurno ne postoji…
    Ako se uopšte i da izmeriti, onda ispunjenošču trenutka-proživljenom i nadanom, brzinom otkucaja srca i visinom leta…a ko tako visoko zna da poleti, znaće i pad da preživi, pa makar i sam na kiši…a i to zna da se ne oseti, kada imaš kišobran od takvih sećanja 😉

    1. perlice,

      ti mi uvek crtaš osmeh na licu svojim rečima.. kišobran je bio u prvoj verziji naslova, iako sam ga sklonila ti si ga pronašla.. 🙂
      grlim te preko svih vremenskih nepogoda.. :*****

  4. Sine Šunjo…ala si ti besna…Niko nije rekao da je svaki pokušaj osuđen na uspeh. Voleo bih da ne podpadnem u neku od navedenih kategorija,ali je moje mišljenje da je TREBALO dati sve od sebe makar i sa nekim ožiljkom.
    Ok,mogu da iskuckam nešto utešno,ali čini mi se da to sa tobom nema potrebe.Elem,htedoh ti reći,pa šta sad.Tako je kako je.U sledećem izvlačenju,želim ti više uspeha…Vidiš,upotrebio sam reč sledećem….

    Ustvari,oduševljava me što stvari nazivaš pravim imenom.Rekoh već,dobra si ti ,dobra…

    1. sop,

      sad nisam besna, ali, da, umem biti i te kako! (ta, i mi, cigani, imamo i dušu i gušu) 😀
      Ovo je stari tekst, ali sam ga izbacila u novogodišnjem izdanju kako bih razbila malo želje, čestitke i pozdrave što će uslediti u narednim nedeljama!

      a stvari se zovu, tako kako se zovu, bez obzira na godišnja doba 😉

      1. Nije ovo stari tekst.Ovo je tekst svih nas.Možda sam zog toga tako odreagoavo.Jbga,muško.Plastičan.
        Hajd,u zdravlje za sve ex ljubavi….

  5. a što tako odmah napad na sve koji čitaju? ua bre! 🙂 žao mi je što ti se ljubav završila, ali mislim da se sve dešava s razlogom… ne verujem u samo jednu ljubav, ali verujem da je svaka sledeća jača i nadam se da postoji ona za ceo život, samo je treba pronaći i kad se pronađe negovati do kraja…

    1. Suzana,

      odmah napad, nego kako, ta neću valjda odmah da se branim?!?
      A, ne, taj film ne snimam. 🙂
      Želim da ova tvoja ljubav bude za ceo život i naravno srećna ti Nova Godina!! 🙂

      1. haha, odjavila si me do januara?
        hvala draga i za ljubavne i za novogodišnje želje…. doneće i tebi deda mraz nešto novo i slatko na ljubavnu temu, ne brigam ja 😉

Ostavite odgovor

