hajde da se ljuljamo

Najgore sam moguće zimsko dete, zato ako već nešto treba da vam želim to će biti da topli dani traju cele godine, ali baš ovako – 🙂

25 mišljenja na „hajde da se ljuljamo“

      1. kod mene je snijeg pao.. ih… još prošle godine 🙂
        tačnije pao je 19.12. i od toga dana do danas padao je još nekoliko puta. Gdje god pogledam svuda je bijelo. Temperature su u prosjeku -5,6,7
        a leda koliko ‘oćeš. Uspjela sam se i skršiti već 2 puta.
        Dakle, nemoj da crtaš snijeg. Kreni prema meni :))

  1. jooooooooooooooj, što volem ljuljaške 😆 idemo zajedno, a Zeleno nek baca poglede za nama, a može i onaj njen zamah kosom da učini, ako baš mora 🙄
    ma, sve vas voleeeeeeeem, bre 😀

    posle će se i ljubimo, GrinoslavaAa 😛
    sve znate, iliti znamo, jupi 🙂

  2. Hoću i jednu takvu, baš tamo! Joj, divno je, baš joj zavidim! Mada, kada je već zima, žao mi je što nema i snega.
    Ja sam junska baba, sada, ali volim leto i uvek sam ga volela. Ali, ne onakve vreline kao što smo imali ovog i prethodih godina. Ono pravo, do 30 stepeni, maximalno, pa Dunav, kupanje, pa more, kupanje, uh… ma, brzo će doći to sve. Evo, već prodje i prvi da u novoj godini! 🙂

Ostavite odgovor

