ne piše mi se

Ustvari, samo sebe ne mogu da nateram, ni na pisanje, ni na čitanje, a uvek imam šta da kažem. Osećam se kao grešnik, i već zamišljam kako će u budućnosti, ako već sad nije stiglo to vreme, biti internet pandam crkvi. Znate ono pitanje
‘koliko je prošlo od vaše poslednje ispovesti?’
E, tako i sad zamišljam da će negde posle ukucavanja lozinke stajati
‘koliko je prošlo od vaše poslednje posete društvenim mrežama?’
i u zavisnosti od odgovora, videćete da li ćete dobiti zeleno ili crveno svetlo. Da li treba ponovo da prođete obuku za rukovanje određenim alatkama u online svetu.. koliko je vaših ‘prijatelja’ rešilo da vam uskrati svoju pažnju…
Dokaz vašeg pulsa je online aktivnost, ako google ne zna da vi postojite, ko ste vi da tvrdite suprotno i na koji bi način uopšte mogli dokazati da ‘svemogući’ (google) greši?!!?
I tako, svašta bih vam još nešto rekla, al ne da mi se.
E, da, mrzim gripu!

30 thoughts on “ne piše mi se”

    1. montenegrinaa,

      ne znam da li ti već zvanično poželeh dobrodošlicu, ali pošto sam pod temperaturom mogu i da se ponovim, zato od mene imaš ćiu-ćiu-ći za sve virtuelne prostore!! 🙂

      p.s. duša je opasan mangup, zato oprezno s njom 😉

  1. naidju dani
    kad… to!
    ponekad ni nedelje
    ne ostave trag!
    ali meseci koje nanizah
    govore mi da je krajnje vreme
    da prelistam razlivene reči po obalama
    i da ponovo pokušam da ih u korito vratim….

    ps da! influenca je tako gadna boljka… preporučujem – eliminiši malu : )))

    1. Plava B,

      još mi najbolje ide kašljanje, ali moja interesovanja su oduvek bila široka, zato nikad se ne zna kad ti mogu postati konkurencija. 🙂 🙂

  2. Ne muči se Šunjo, ako ti se ne piše. Ćutanje je punjenje baterija. Mi smo tu, samo nam daj neki mig da si dobro i čekamo te. Npr. neku pesmicu. Sve ima svoje vreme 🙂 Pozdravljam te.

    1. Mala B,

      više me muči to što mi se ne da čitati, uFati me neki neizdrž’ i iz o’ma’ ima ‘oću da neću. I tako… ali uskoro prolazi, čim sam rešila da mu stanem na kraj. Iz inata ima da me prođe. 🙂

Ostavite odgovor

