opet kradem

*ukrala prvi put pre dve godine, al posto mi se jaaaaakoooo svidja, evo kradem po drugi put istu stvar samo u kracoj formi 🙂

Iako ne praktikuje pecanje jedna zena je ponijela svu opremu za pecanje, jednu knjigu i otisnula se od obale u barci.
Poslije nekoliko minuta stizu strazari i obrate joj se „Gospodjo, vi ste u zoni gdje je zabranjeno pecanje“
Gospodja: „Znam, ali ja ne pecam, citam knjigu“
Straza: „Da, ali imate svu potrebnu opremu i mogli biste poceti svakog trenutka, moracete da podjete sa mnom u stanicu“
Gospodja: „Ako me odvete tamo ja cu morati da vas tuzim za seksualno uznemiravanje“ straza“Molim?! Pa nisam vas ni taknuo“
Gospodja“ Da, ali imate svu potrebnu opremu i mogli biste poceti svakog trenutka“
Straza:“Ugodan dan Vam zelim.“

Pouka: „Nikad ne raspravljaj sa zenom koja cita, moze se desiti da zna i razmisljati“

13 mišljenja na “opet kradem”

  1. @ sve zenskice,

    drago mi je da sam vam uspela izvuci osmeh, svako ko je pokusao isto zna da to nije mala stvar, zato hvala vam sto se smejete zajedno sa mnom! :)*

Ostavite odgovor

