cvet na suncu

image

Gledam ljude kako se sudaraju sa drugim ljudima, pricama, stvarima, jezicima, vremenom… a kad utisam svoju muziku pojedince stignem i cuti. Cesto mi govore ono sto vec vidim. Jos cesce me lazu, a vrlo retki izbegavaju susret s mojim pogledom. Bice da savest jos uvek pluta ovim svetom, mestimicno. Svima se smesim dok mogu, a onda ukradem deo dana i jos veci deo sunca, pojacam muziku i pustim korak. Pitao me juce:

– Koliko ti treba do jezera?

– Zavisi od toga sta slusam.

Osmeh.

Dok hodam obalom stignem do kraja sveta. Tu pustim jos koji korak, pa stignem i do kraja sebe. Zastanem. Zatvorim oci. Otpevusim stih koji me u momentu zatekne, okrenem se i vratim punim stopalima. Nekad istim, a nekad drugim putem, jer to su samo ljudi, sa istim brojem zuba bas kao i ja.

15 mišljenja na „cvet na suncu“

    1. Plava B,

      meni je i poseta mom blogu poslednjih meseci pravi izazov. Citam vas u mini cekanjima i vecitim nastavcima, kad treba nesto da iskucam izludi me touch screen, pa onda moje ludilo i ja se svadjamo sa prvim sto mi dodje u vidokrug, i tako prolaze dani i meseci, ode zima, a dodje prolece… od pocetka do kraja, i od kraja do pocetka… sredinom sledeceg meseca se vracam kuci, pa cu se potruditi da nadoknadim i odgovorim svim izazovima mojih blogo-drugara!

      do tada jedan veeeeliiiiliiiikiii shunjavi zagrljaj za sve! :*)

  1. Dobro je dok još uvek ima dosta ljudi sa savešću. To me raduje.
    Danas jedna prodavačica čita u novinama kako je žena pronašla kesu sa 70 hiljada dinara i komentariše kako ona ne bi vratila te pare. Meni beše krivo i rekoh joj: ma, koliko dugo bi ti trajala ta sreća sa vrećom para? Verovatno mnogo kraće od griže savesti što je nisi vratila?
    Eto, što reče Zelena, o broju zuba, potpisujem!
    Lepo si sve napisala sa malo reči! 🙂

Ostavite odgovor

