welcome home, Shunjo!

Sišla s oblaka. Dakle, još ćete trpeti ovog đavola među vama. U glavi imam samo muziku. U sluškama Lenny ‘ I belong to you’, u grudima dobuje – ‘vetar se vezat ne može ‘, a stopala na pločicama cupkaju aaaapriiiiiiil u Beeeeoooogradu… U meni sreća, sreća, radost. Kod kuće sam, iako me još zeza carina, ali prolazi i ta muka. Prilazi mi lik s kezom, vraćam kez, naravno.

‘Šta slušaš?’ pita.

Mrzi me da objašnjavam. Kažem kratko: ‘Cecu!’

Ali pevušila si?!

Šta sam pevušila?? već zabrinuto stiže s moje strane.

Valjda, Cecu!  Kez mu je sad znatno veći.

Tushe! 1:0 za nepoznati list naše gore.

S obzirom na moje vokalne sposobnosti, u sekundi sam već bila na pokretnoj traci i gutala me rupa na zidu s koferima.  Svoj naredni izlazak među ljude planirala sam upravo nikad.

Znam koliko loše pevam, hvala na diskretnom skretanju pažnje.

A onda??

Ne, nije bilo loše. Naprotiv. 

Da ti nisi možda muzički producent?

Ne, ja sam lovac na talente.

!!?!?!?! wooow! Čuj, lovac, ja sam samo zgodna, bez talenta! Neverovatno, znam, ali, eto, i priroda greši!!

Razgovor nastavljam u sebi. Hajde, vrati se u moju glavu, tamo si bio mnogo gotivniji! Za 5 minuta od propadanja u zemlju do bežanja glavom bez obzira.

Teleport je još uvek najbrže prevozno sredstvo.

15 thoughts on “welcome home, Shunjo!”

Ostavite odgovor

