ukradeni sati u šarenom danu

image

Otvorila sam oči. Još uvek je bilo nade. Ustala sam iz kreveta, bilo je i snage u telu. Ne znam odakle. U kutijici ima kafe. Jutro nesmetano prolazi i bez sunca. Prljav veš u korpi čeka da se slovo na kalendaru zacrni. Zvono telefona je namerno utišano. Svi kontakti mogu čekati. I sreća i tuga su ostavljene na čekanju. Uglavnom mi ne treba mnogo u životu, al danas mi treba tako mnogo. Više od ičega. Možda ceo sat ove nirvane.

Dobila sam dva. 🙂

Odoh da pustim tuš, fon je pojačan. Vreme je da vaskrsnem, ljudi su već ušli u ovaj dan.

Mir Božji, svima!

18 thoughts on “ukradeni sati u šarenom danu”

  1. Истина јесте данас је време да се крене из почетка,као нов,очишћен од свега

Ostavite odgovor

