kad mi (ne)nadođe

Plače mi se, al ne pitajte zašto. Nemam dobar razlog, a opet toliko ih je da bih mogla  udicu pogleda baciti u ovu vreću od svog tela i izvući bilo šta.. svaki deo je za plakanje. Ljudi se smeju a u meni odjednom se stegne. Ima taj kamen što mi stoji između grla i grudi, drži svoje mesto čvrsto, ne silazi. Teži je od mene. Često mi se čini da on mene nosi, a ne ja njega. U nekom delu svemira moje svesti stoji misao da kad bih njega razbila možda bih konačno uspela da plačem. Možda bih konačno uspela da skinem teret neiskapanih suza. Možda bih ponovo bila lagana poput sunčanog dana. Nedeljnog prepodneva. Buđenja.

Plače mi se, al ne pitajte zašto, jer svaki bi razlog bio pravi i svaki bi razlog bio savršeno pogrešan.

33 thoughts on “kad mi (ne)nadođe”

  1. Nadji nekog uz koga se osećaš sigurno, zaštićeno, kod kuće. Taj neko neka te zagrli i kaže „biće sve dobro“ . Suze će poteći same i samleće kamen.

    1. Plava B,

      ne idu mi suze u dvoje i kad ja ‘oću, nekako ispada da su moje suze tuđa volja… ali da ne zapetljavam i ne dužim bolne teme, bolje da u zagrljaju ‘tog nekog’ vežbam lepše navike od plakanja, zar ne? 🙂

      1. Ma čekaj, nisam ni mislial da u zagrljaju tog nekog plačeš 🙂 . Zna se šta se u tom zagrljaju radi, a za plakanje može da „posluži“ i sestra, drugarica, brat, kum … 🙂

  2. Što Baklava reče, Internet ne poreče 🙂
    Jedino što to ne može „na silu“ – zato se ti lepo prvo zasladi (baklavom npr. :)) i pomiluje se po kosi i zagrli se (figurativno :)) i pohvali sebe – jer ko ume ovako lepo da sroči suštinu u par redova – zaslužuje svaku pohvalu 🙂

    1. noviinternet,

      hvala i dobro mi došao u Šunj ulicu bez suza. Vidiš kako imam sjajne drugare ovde, nađi svoj deo peska i igraj se sa nama. Lopatice i kantice delimo svi, da ne bude posle kako ti niko nije rekao.

      I da znaš sve ću te poslušati, za baklavu, milovanje, grljenje i hvaljenje, a onda na sve to dodati još sladoled i kupku i biti kao nova ili bar kao da je subota. 🙂

  3. Šunjo draga, verujem da će te proći ovaj osećaj. Bez crne ni bela ne vredi! Isplači se, to je ponekad način da krenemo iznova, čistiji i jači.
    Ne može uvek da pada kiša!

    1. Staklenna,
      i sama često to kažem, ali sudeći po vremenu poslednjih dana bojim se da me kiša uskoro ne demantuje?! šalim se malo, naravno.. 🙂

      pozdrav tebi pod vedrim nebom 🙂

      1. Lugar,

        duša se opasno poigrava sa mnom, ima da joj izvučem uši i oteram u prvi ćošak ako se ne nauči odgovarajućem ponašanju u skorije vreme. 🙂

        hvaaalaaaa za muziku…:)))))))))))

  4. Поздрав shunjalica.wordpress.com и хвала вам на информације – ја свакако нисам покупио ништа ново од овде сам ипак урадио експертизу неколико техничких питања преко овог сајта, јер сам искусан да поново учитате много сајту пута пре сам могао добити да се учита правилно сам се питао да ли је Ваш хостинг је у реду? Није да сам се жале, али спор утовар случајева пута често ће утицати на пласман у Гоогле и може да оштети оцену квалитета ако оглашавања и маркетинга са АдВордс У сваком случају ја сам додао овај РСС на мој е-маил и да обратите пажњу на много више ваших одговарајућих узбудљив садржај Проверите да ли ажурира овај опет ускоро

Ostavite odgovor

