kiša je na odmoru!

Prvi rođendan u nizu – to je onaj kad se rodite. On je važniji od drugih samo po tome što da bi se svi ostali desili vi ste  već morali da postojite. Dan kad ste sreli svakog prijatelja, svaku ljubav, dan kad ste upisali ono što volite, dan kad ste to i završili. Dan kad ste preživeli nesreću. Svaki dan kad ste se mimoišli sa osobom koja vam je mogla zagorčati život. Dan kad ste zaboravilil sreću. Kad ste odustali i dan kad ste nastavili dalje neznajući da je baš to bio nastavak. Dan kad ste prestali da se glupirate i dan kad ste ponovo počeli.
Sve su to naši rođendani, za neke znamo, za druge ne. Ali treba ih slaviti.

Zbog čega ova priča?

Ovih dana mi je blogorođendan, ne ovog bloga, već mlađe sestre ovog Šunj sokaka. Pošto u njenu sobu staje znatno manje ljudi istrčala je  na ulicu starijeg brata da vikne na sav glas:

„SREĆAN MI ROĐENDAN!“ 🙂

18 mišljenja na „kiša je na odmoru!“

    1. ivane,

      znaš da su devojčice čudne biljke, zato hvala, hvala, hvala. 😀
      Ima ta kiša sasvim solidan broj dana u godini. Pada ona i padaće, ne brinem se ni najmanje za nju. 😉

    1. montenegrina-cvetna balerina,

      hvala i dobro mi došla. Zbog tebe sam kišu poslala na odmor da ne bi pokvasila svoje satenske špic patike. 🙂
      Tvoj avatar je pravo malo savršenstvo, kao sunce među ovim našim redovima. 🙂

  1. Ja ti tamo skoro i ne idem pravo da ti kažem, opomeni me kad nešto napišeš 😀
    A ovo si takooooooo lepo napisala i tačno a tek slikaaaa-zaljubila sam se u nju!
    Srećan ti rođendančić! 😀

    1. zeleniš,

      imam drugare koji i mene opominju da bih mogla svratiti na taj blog, ali kad me nema – nema me nigde, kad me ima – stižem svuda. 🙂

      Hvala, umesto uva dam ti da me vučeš za mali prst. 😀

Ostavite odgovor

