jedna reč – život

                                       mahanje umesto odgovora

Desim se ljudima.
Iz vedra neba, kroz priču, zbog želje.
Namerno, slučajno.
Zadese ih moje reči, dela, gluposti.
Moje tišine, osećaji, razumevanja.
Ima dana kad nije do mene.
Ovo nisu ti dani.
Jednostavno, desim se ljudima, a dese se i ljudi meni, 
sa svim tim, na sve te načine, isto.

11 mišljenja na „jedna reč – život“

    1. natasa1,

      hvala! 🙂 citiram samu sebe, al to je ono što mislim –

      ‘Vaspitana sam, obrazovana, lepa, zgodna i apsolutno nemam nameru da se stidim ili izvinjavam zbog toga.’

      cmokić i tebi od mene ‘vak’e. :**

Ostavite odgovor

