priča u srednjem rodu

-Zaista! Biti odrastao nije nešto što bi se moglo priželjkivati – zaključi Pipi. – Odraslima nikad nije lepo. Oni stalno moraju mnogo da rade, imaju žuljeve na rukama, nose smešna odela i plaćaju kominalni porez.
– Kaže se komunalni porez – reče Anika.
-Svejedno, u svakom slučaju to je neka glupost – reče Pipi. – i još nešto: odrasli su puni praznoverja i gluposti. Oni , na primer, veruju da se može desiti neka velika nesreća ako pri jelu stavimo nož u usta. I slične stvari.
– Ne mogu ni da se igraju – dodade Anika. – Užasno je to što čovek mora da poraste!
Ko kaže da mora? – reče Pipi.

****

Ovo veče je bilo isplanirano. Trebalo je da se sastanemo u 8:45h i odemo na predstavu pod vedrim nebom. Dobili smo sve moguće preporuke da je ne propustimo. A onda.. par sati pre početka iste, podivljali oblaci. Mrak se spustio pre zalaska Sunca. Đole bi pesmom rekao ‘rešilo nebo da potopi svet’. A nebo kad reši nema nameru da stane i poigra se sa svim mogućim planovima. Međutim, bila sam spremna u isplanirano vreme. Obula sam moje plave cipelice za kišu, specijalno zbog njih izvukla plavi kišobran i uputila se ka vratima gde me čekaju i kad planeta stane.
Izbrojala sam tačan broj koraka, iznenađenje u obliku ‘zašto peške po kiši?’ i konstataciju ‘ti nisi normalna!’.
‘Nisam, pa šta?!’

Na točkovima me vratio kući. Kaže da ne bih pokisla, al sad mi je jasno, samo je hteo da mi makne plavi kišobran. Iz ovih stopa odoh da zahtevam svoju imovinu nazad, jer plave cipelice za kišu ne mogu prespavati same.

p.s. Ako me nema za par minuta, otišla sam u još jednu šetnju. 🙂

9 mišljenja na „priča u srednjem rodu“

Ostavite odgovor

