nema torte :)

Nije neka tajna, ali nije mi utorak za rođendan. Jedva progutam ponedeljak i obradujem se što je gotov, a ono dođe ovo čudo. Sad više ne znam da li je prvo došao rođendan ili utorak ili beše obrnuto, al zadesilo me od rane zore. Na poslu sam uglavnom slavila rođendan, pa sam kancelariju zatvorila ranije, ali pošto je utorak, nešto posla sam ponela kući i tako sad niti slavim, niti radim. Pa, zato svrnuh ovde. Nisam za rođendan u utorak i tačka. Uzvičnik! Urlik!
Odoh sad, konačno, da slavim. Sutra ću samo da radim. U četvrtak ću samo da spavam, a za vikend.. a za vikend ću da popunjavam rupe ako negde u međuvremenu zaškripi. Ipak je ceo svet u našim rukama! 🙂
Ljubim Vas, drugari! :*

24 mišljenja na „nema torte :)“

  1. Malabreskva… rodjendan, Ti… takodje rodjendan! Moj burazer, danas slavi rodjendan! Mislim da znam još neke ljude koji danas, ili ovih dana slave rodjendane! Sve lav do lavice 😉 I, da! Da se ne predstavljam, jer se malčice znamo! Jedan blog sam ukinuo, drugi se odmara, a katkad svratim kod tebe na neku dobru priču! Inače, NISAM MENJAO IME, niti nameravam! Pa onda, Lepi pozdravi! I NARAVNO SREĆAN RODJENDAN!

    1. nisam menjao ime,

      nisi lav, a ni lavica. 😉 Znam još troje ljudi rođenih na današnji dan, a lavova i lavica, pa bolje da ti ne nabrajam – od 24.07. do 25.08. (gazim već par dana i device 😆 ) imam svaki dan bar po jedan rođendan, a bogami i po više u istom danu. Ono što sam naučila, to je da, verovali ili ne u horoskop, lavovi se brzo namirišu, što u RL, što online. Prijamo jedni drugima i od toga ne bežimo.
      Tebi hvala i uzvraćam pozdrav! 🙂

    1. zeleniš,

      Fala, Fala, vala Fala! 😀
      evo i prva sreda posle našeg utornika, al niš’ se nije promenilo.. kako je krenulo, biće meni rođendan do nedelje svaki dan, a od nedelje samo ponekad 🙂

    1. Lina,

      nema torta, ima sladoled. Od sad sveću turam u sladoleŽ sa svim mogućim i nemogućim dodacima. Pravo da ti rečem radi radnju isto k’o i torta. 🙂

      A tebi do neba i još malo dalje Fala, što si se trudila u ovim lako zapaljivim danima da mesiš, pečeš, šminkaš mi poljanu želja. Ljubim i želim i ima da se ispuni još kako! :* * *

    1. Char, draga,

      hvala-la-la-la. Šta da ti kažem, ringišpil se zavrteo, ko ne bude mogao da prati vožnju može samo da skače i s padobranom i bez njega. 🙂

  2. *Shunjo, izvini, kasnim dobrano, ali, ipak, želim ti sve najlepše, srećan rodjendan, ma u koji dan da padne. sledeći će verovatno biti u sredu i tako redom. Ljubim te! 😀

    1. čovek,
      pa ti si živ???? 🙂
      niš’ posebno, dva svemira za poneti i po koji spejs šatl, sve ostalo po starom.. nego, kak’ si ti oviJE dana i megdana? 🙂

      1. Dva svemira i po koji satl? Znaci standardno, nista strasno .. 😉 Ziv ja, zdrav, a bogu mi i prav! Ovije dana sam isto ko i ovije godina – srednje zalostno sa primesom zelenog i varijacijama na temu. Negoooo, cu ti pricam. 😉

          1. To sve pitanja za mene? Huh, ’em ti sunce detinje radoznalo! Pa, dobro hajde, biraj mesto, vreme i oruzje;)

Ostavite odgovor

