Ti – Neki, svakojaki i kojekakvi

Postoje Ti – Neki koji umisle da nas znaju. I onda nam dele savete, postavljaju dijagnoze. Nekad upitani, a češće bez pitanja počnu priču, reše da šire svoj glas na temu nas i to se nekako tako lako primi među svetom, samo zato što su Ti – Neki viđeni u našem prisustvu. Možda su se par puta smejali sa nama, bili tužni sa nama, nije isključeno da su nas i grlili, ali u tom glasu od nas provereno je jedino naše ime. Mi smo ostali netaknuti i okićeni slikom Tih – Nekih.

Nije to nakit koji bi ikad stavili na sebe, bar ne trajno i ne u kombinaciji koju su nam Ti – Neki obukli. Skinemo mi jedva to blato sa sebe i ostanemo goli, ali znaju Kojekakvi jezici Kojekakvih Tih-Nekih da nas istetoviraju pred ljudima i to je nešto što se ne skida. Te slike ne možemo sprati, ne vredi se ni truditi. Jedino ih pustiti da malo izblede, a zatim umešnošću vrlih majstora preslikati i ponovo iscrtati.

23 mišljenja na „Ti – Neki, svakojaki i kojekakvi“

  1. Nadju komadić nekog željenog skrivenog odraza sebe u nama i to im bude osnov da sebi uzmu razna neka prava. Ma, neka ih, toliko toga u njima im nedostaje da smo im mi neophodni da krpe svoje rupe makar u mrežu, ako već celine nema ni u nagoveštaju.

    1. Plava B,

      ispraznost nečijeg života ne smatram da može biti opravdanje za bilo šta. Oni su zlo i tu prestaju sva moja tumačenja takvog sveta. Nemam više energije da bih je bacala na razumevanja njihovih postupaka, a i ne želim.

        1. Plava B,

          to je sasvim normalno ponašanje u datoj situaciji, al nije lako biti normalan u nenormalnim situacijama kad se čovek susreće sa namernim bezobrazlukom. Tada je normalno da čovek teži ispraviti nepravdu, al…. 🙂

  2. Odavno su već prestali da me dotiču, ne zanimaju me nimalo.
    Pokušavaju se provući kroz pukotine, rovare, primiču se, odmiču, ali…
    nemaju šanse.
    Ne dotiču me takvi. Samo ih žalim što su tako mali.

  3. Obožavam Te pametnjakoviće koji uvek i sve znaju, naročito šta je za Tebe najbolje a ne vide haos u svojoj kući. Strašno! Ma, briga me, odalamim ih rečima i teram dalje! 🙂

Ostavite odgovor

