merna jedinica – otkucaj duše

WordPress ima svoju statistiku za 2012-tu, ali ovo je moja.

Mogla je 2012-ta imati i više od 102 dana, al šta je tu je. Počela sam da radim. Porodio se moj drug iz vojske (čitaj drugarica sa fakulteta) i rodio se Filip. Bile dve svadbe. Na jednoj sam potpisala svoju krivicu kao svedok, na drugoj svedočio brat kao mladoženja. Desila se knjiga, nekoliko potrošenih strana u pasošu. Moj oslonac se porodio i rodila se Ana. Sad imam kumicu i 5 kg oslonca više. Silom prilika progovorila sam albanski, a tri rečenice koje znam da izgovorim na nemačkom još nisam zaboravila. 🙂
Novi dragi ljudi sad već čvrsto stoje uz sve stare. Moj večiti drug iz klupe i kad se ne vidimo je tu. Sarahstory je postala moj partner u zločinu zvani život. Celu 2012. godinu smo pregurale zajedno, i kad nismo bile pod istim krovom.
Najbliži su mi živi, zdravi i uz mene, a najpožrtvovanije stvorenje koje znam danas slavi rođendan. Da te zdravlje još dugo služi majka.
U sećanju ostaj godino 2012.

p.s. Bilo je i loših stvari sigurno, ali njih se već sad ne sećam.
551948_10151416190554018_247093485_n

23 thoughts on “merna jedinica – otkucaj duše”

    1. Char,

      tebi, tvom dragom i deci želim da uvek budete zajedno, zdravi i srećni, kako ove godine tako i u godinama koje slede. Veliki zagrljaj za sve. 🙂
      Hvala u mamino, a i u moje ime. 🙂

  1. Srecan ti mami rodjendan i pridruzujem se svim tvojim zeljama.
    LM, poprilicno ti je lepa godina bila. A ja ti zelim da u 2013-toj bude jos jos jos bolja i da ne budem vise svedok krivac, vec i izvedena pred maticarem 😛
    Hehhehee, jos jednom srecna ti N’13G. A i predstojeci praznici 🙂

    1. The Ivan,
      hvala na rođendanskim željama, a za onaj deo sa matičarem ništa te nisam razumela – hoćeš da ja tebe izvedem pred matičara ili… ? :zbunj: 🙂

      1. Hahahhaa, ma moze i onako mi horskop za 2013 kaze da cu se 4 puta zeniti. Pa da krenem kroz sva cetiri godisnja doba. XD

  2. 🙂 kako je ovo divno. Volim ove lepe praznične blogove. Volim što tako divno i sa sasvim dovoljno reči (za razliku od mene koja to razvučem na triiista strana), jer, upravo kao i naslov svaka reč ti jedan divan otkucaj srca. 🙂 Srećna ti nova godina!!!

    1. Marina Majska,

      kratke priče su moje kutije šibica, a tvoje na ‘triiista strana’ imaju samo nešto više palidrvaca. Dok god nas greju i osvetljavaju dušu srce će kucati.

      Srećna ti Nova i svaki dan posle nje! 🙂

    1. Blue dolphin,

      hvala što si tu. Srećna i tebi Nova. Pakujem ti novogodišnju čestitku kao poruku u boci da bi stigla do tebe dok plivaš toplijim morima. 🙂

    1. Mala B,

      hvala. I ja tebi želim srce kao mogućnost pri svakom izboru. Najtoplija šolja čaja za tebe kraj prozora koji gleda na prolećnu bajku. 🙂

Ostavite odgovor

