hajdemo malo…

…na temu kako se dopasti muškarcima. Pošto je tema postala već ozbiljna nauka, u mom delu svemira može da posluži bar za razonodu. Znam da tu nema univerzalnog odgovora, al pretpostavimo da smo svi manje-više isti (ono kao – imamo noge do zemlje i glavu na ramenima – ok, znam da je sad diskutabilno ko šta šeta i da li išta šeta u glavi, al hajde da ne skrećem odmah s teme).
Elem, ako svi gledamo očima, slušamo ušima i njuškamo nosem, po opšte uvreženom mišljenju, žena treba da ima sise ili dupe. Nije na odmet i da ima oboje. Da odmah razjasnimo – ne pričam o ekstremnim vrednostima (5, 6, 7….), već o tome da taj deo kod žene treba biti primećen. Svi primetimo kad žena ima nešto od to dvoje.
Da li je prirodno ili nije, svejedno, pažnja je pažnja.
E sad, kaže jedan muškarac, ali i jedan tvit isto (ko koga ovde krade, stvarno me ne zanima):
Kad se pojavi devojka sa harizmom sve sise mogu da se spakuju i odu kući.
Donekle je ovo utešna izjava za sve žene koje su je uspele čuti ili pročitati od sisa, ali gde operiše taj doktor za harizme, koliko naplaćuje i kad će to biti dostupno u Srbiji. To mene zanima.
Ja se još nisam propisno opskrbila ni sisama, a muškarci ponovo izmislili toplu vodu. Posle pričaju kako mi, žene, ne znamo šta hoćemo.
Ma, nemojte, molim vas. A viiii?
Malo bi sise, malo dupe, malo harizmu. E, nema da može. I šta je sad za koga harizma?!?! Bar tu nije bilo nikakve dileme sa sisama i dupetima. Zna se šta je, kako, koliko i gde. Hajde, vi sad meni recite gde se ta harizma nalazi?

Pametnjaković će reći:
To nosiš u sebi.
– Pa, u sebi nosim i slepo crevo, al se niste setili njega! Hoću tačno da znam položaj i dimenzije tražene harizme.

Nećete da mi odgovorite, jer pitam gluposti?
E, baš me briga, jer sise su već otišle kući, a doktor za harizme još ne operiše po Srbiji.
Molim lepo i doviđenja, od ovog trena ni dupe više ne želi da razgovara sa vama
.

184645_203039579721839_100000473948439_779862_2558568_n_large

18 mišljenja na „hajdemo malo…“

  1. Tako ti je to kad te svi napuste, od dupeta do sisa, šta ti preostaje u „ovim godinama“?hahaha Jedna faca u jednoj … koja se inače izjašnjava kao … u horoskopu a u stvari je govno, preobličila je to u „bezveznjak“ da bi primjerenije odn. ljepše zvučalo u „emisiji“, naravno, ne za novac. Da se razumijemo, nisam ga ja uvrijedila, nasmijala se možda jesam, ali on se naljutio… pa, „skočio“ na mene! Samo sam prenijela utiske.

  2. Postoje ljudi koji ma koliko se trudili ostaju neprimećeni. Bez obzira na pol. Jednostavno ih niji ne vidi. A ima i onih drugih koji lupaju gluposti, pričaju obične stvari i imaju horde ljudi oko sebe. To je ta harizma, imaš je ili nemaš. Sa time se rađaš. Pogledaj neke klince. Neki odvale budalaštinu i svi ga vole i dižu u nebesa, drugi isijava od pameti ali je prozaičan i nezanmiljiv.
    A ‘zvinite šta fali vašim sisama i dupeti? 🙄

    1. marko,

      možeš izneti i svoju definiciju, ali ono što sam sama zaključila moglo bi se formulisati na sledeći način –
      harizma je ono što mi smeta kad hoću da ispadnem zgodna 😉

      1. mozes draga da budes i zgodna i harizmaticna, a ti to i jesi .. harizma je sarmantnost, opustenost i ugodan osecaj u svojoj kozi po Mark Weberu 🙂

        1. bejah i ja u toj zabludi da mogu biti i jedno i drugo, al izgleda da je harizma + zgodnoća = vrlo nezgodna.
          Doslovno mi rečeno – zaHeban(a) igrač(ica). 🙂

  3. Da se ne ljute blogeri muškarci, ali mislim da kenjare o harizmi. Foliraju se u društvu devojaka pa zato spominju harizmu a u stvari misle na sise, dupe, noge, facu i sex sa njom. E, to ti je ta harizma.
    Ne treba ti nikako da se trudiš, budi to što jesi, jer, JESI. Treba samo da se sretne neko kome se svidja baš takva JESI.
    ‘ebala ih harizma, hm…

    1. Dudić,

      svaka ti ka u Njegoša. Bar ti možeš da kažeš sa godinama životnog iskustva, a muško-ženski odnosi su večita konstanta u svetu. U tom pogledu se malo toga menja. 🙂

  4. Ja to gledam ovako – svaka vreća ima svoju zakrpu, pa i ti možeš da se dopadneš onome ko je tebi par 🙂 Nema tu puno filozofije „ili jesi ili nisi „

    1. Mala B,
      pa to. Nema tu neke filozofije – ili jesmo ili nismo. Već i oni počeli da izmišljaju novu toplu vodu, umesto da kažu jasno, glasno i strasno! 😉

Ostavite odgovor

