nemoj da me nerviraš zagrliću te!

Kao poslednji štreber iz prve klupe s rukom do bena(tj. neba) vičem:
– Pitajte me još nešto dok mi idu tačni odgovori!! 🙂

p.s. na uzvik: ponedeljak kao inspiracija, ne da sam pukla, već sam više nego pukla 🙂
p.s.s. na uzvik: kao dokaz prilažem krvnu sliku koja potvrđuje da sam od jutros popila samo dve kafe i jedan čaj.

Jednostavno nastupilo doba kad mi se srce smeje!!
Obožavam lagan ponedeljak i kažem – HALO! 🙂

Šta god da vas muči danas sve rešavam zagrljajem! Imate problema sa porezom, ne brinite – malo snažniji zagrljaj i problem biće kao rukom odnešen. Koja god muka da vas mori – recite, tu sam do 16h!

Ubeđena sam da postoji taj univerzalan odgovor na sve, koji nikad nije pogrešan, neprimeren i uz sve to vrlo delotvoran, bilo dobro, bilo loše da nas snađe, a on glasi – DOĐI DA TE ZAGRLIM! zar ne?

Iz nehata, a i zbunjene namere tvitkala sam po fb i zaradila samozagrljaj. Otud sve ovo i u Šunj sokaku.
Najtopliji samozgrljaj je kad ga podelim sa vama.

p.s. na p.s.s. na uzvik:
„Oni koji veruju u reinkarnaciju pitaju me šta bih voleo da budem u sledećem životu, a ja im odgovaram „ponedeljak“. Volim ponedeljak, stvarno. Tada počinje sve.“ M. Kapor

Našla sam zgodno opravdanje da svoje ludilo predstavim kao blistavi um, stoga još jedan zagrljaj za mene, me. 😀
171211105539_482610

12 mišljenja na „nemoj da me nerviraš zagrliću te!“

Ostavite odgovor

