kalendar mojih nemira

– Kad ćeš odrasti, mali veseljače?
– Ne znam.
Kako vreme prolazi samo postajem veći, ali ne i stariji! Nešto se kod mene pokvarilo i ne radi kao kod drugih. Ko je od nas u ispravnijem stanju ti ili ja čini mi se da nikad neću saznati, ali rastem iz dana u dan i sve sam veći veseljak svejedno da li cvrkućem sa svoga pristaništa ili otvorenog mora, zaista.

*ničim izazvano jednog ponedeljka
„Ne daj da te kalendar zavara. U godini ima samo onoliko dana koliko ih ti sam iskoristiš.“
~ Čarls Ričard

p.s. kalendar mojih nemira – nova kategorija u Šunj sokaku
302843_526615074018041_1675987635_n

13 mišljenja na “kalendar mojih nemira”

  1. “Ne daj da te kalendar zavara. U godini ima samo onoliko dana koliko ih ti sam iskoristiš.”
    ~ Čarls Ričard
    Kakav dobar komentar! Eh, da si mi rekla to 1.januara, pa da izbrojim dane ove godine 😉 Interesantno bi to bilo…dani nemira 😉
    Bravo Šunjice!

    1. branislavbojcic,

      nemoj se izvinjavati, taj crtać i jeste u osnovi ovog teksta.
      Dobro mi doplovio u Šunj sokak, nadam se da će ti biti prijatno u ovom šuškavom moru. 🙂

  2. O, čoveče, šta ja propuštam… Iz nekog razloga na “reader“ strani nema obaveštenja o tvojim novim postovima. Hm, možda radnja “unfollow“, pa opet “follow“ popravi stvar…? Sjajno ti je ovo… 🙂

    1. Oblando moja sa filom od neba i sunca,
      Ne znam šta se zbiva u ovoj našoj blogosferi. Igramo se mi sa njom, pa se i ona povremeno poigra sa nama. Kakogod, ipak se nalazimo. 🙂
      Hvala što mi praviš društvo i u nemirima. 🙂

Ostavite odgovor

