možda je to bio nemir

Ima tih misli koje želim podeliti sa nekim, a onda se setim da su veliki umovi već rekli sve što se može reći i uobličili baš onako kako meni i još mnogima prija. Onda pomislim zašto se posebno praviti pametna, kad je točak izmišljen godinama pre.
To što sam rođena, znači samo da je došao red na mene da poređam sve osećaje, koji su toliko puta već iživljeni. Pa, šta ako ih i nisu disali istim intenzitetom kao što bih ja?!

Sanjara nije teško slomiti. On se sam lomi, čim se dohvati za golemi san. Golem poput starosti s tobom. Kažu da je to najveća ženska zabluda – sretne muškarca, odmah vidi haljinu i isplanira zajedničku budućnost.

Ali zar to nije više ljudski nego ženski?! Želeti biti sa nekim. Deliti. Uzimati. Davati.
Kad se osvrnemo unazad, mogli smo biti ljubavnici, kaskaderi, činovnici, ljudi.. ali možda smo bili tek malo prijatelji. Savršeno nesavršeni. Od svega, sigurno je samo da smo se sreli.
Onda je došao na red novi Dan, novo Nebo i novo Novo.

„..zajebano je onima što jednom poginu… Mi što ginemo više puta…nekako se naviknemo…“ – Balašević

Mi, mrtvi, lakše putujemo kroz život. Posebno, mi koji smo mrtvi rođeni.

p.s. nema potrebe za uzbunom, nije došlo do smaknuća (moga) svemira.. gledajte na ove redove kao na kamenčić u jednoj od mojih cipela-šunjalica

391697_249470158440398_100001322479699_643116_820735492_n

4 mišljenja na „možda je to bio nemir“

    1. Bane,

      drago mi je ako si se našao u Šunj sokaku. Ovde su novi drugari uvek dobro došli. Što nas je više to je veselije. Sad ćemo svi u glas 3 x UUURAAAAAA u tvoju čast.
      URAAAAA!
      URAAAA!
      URAAAAAAA!:)

Ostavite odgovor

