sreda je i ja nemam ništa s tim

Kad ljudi pitaju nema lakih pitanja. Posebno kad krenu sa: kako se zoveš, kako si, s kim si, koliko imaš godina, šta si završila, je l’ imaš dečka, pms, fejsbuk….? (najviše vole zapitkivati pri prvom susretu, kad stignete na kraj sveta)
Ima dana kad znam tačne odgovore skoro na sva pitanja, što bi se reklo – krene me. A nekad se sapletem već kod onog kako si.
Mada, sve češće padam na pitanju fb, to mi ni malo nije lako. Nikad ne znam tačan odgovor.
Ovog trena proglašavam fb pitanje za pitanje lične prirode, jer još malo će početi i da me pitaju da li imam blog?!!
Pa, mislim?!?! To treba negde da stane.

582820_4442467660986_1547236838_n

10 mišljenja na „sreda je i ja nemam ništa s tim“

    1. Saša,

      mene to pitanje uvek zatekne, jer i ne stižem da mislim kako sam.
      Već neko vreme imam ustaljen odgovor – „dovoljno zauzeto da verujem kako sam dobro“. 🙂

Ostavite odgovor

