četvrti dan je, al ko još broji

Ono kad te sustigne sve i ne možeš se setiti danu imena.
Ne stižeš da staneš.
Dan se odmotava u svojim obavezama.
Nema opravdanja za to što ne dolazimo, još manje što odlazimo.
Činjenica da ne možemo odagnati nečiji bol čini da budemo daleko i kad povređenog držimo u naručju.
Bespomoćnost je najveća udaljenost.
Teraju me da nosim cipele, a ranili mi pogled.
Umetnost-Umetnicke_fotografije_8

11 mišljenja na „četvrti dan je, al ko još broji“

  1. Kazu statistike da je cetvrtkom najvise posla. Ljudi ne vole cetvrtak.
    Ali ja nemam nista s teem…
    Ja sam Jupiterovo dete, rodjena u cetvrtak, pa taj dan volim.
    Volim ga, jer je deo vikenda i dobre zabave. Živeo četvrtak!

    1. anaberbakov-anee,

      još sam više od svega mamino dete i volim četvrtak, posebno kad ima posla – tad petak ranije stiže. 😀
      Muka tek sa brojanjem i četvrtim danom stiže.

Ostavite odgovor

