mogla sam biti i tihotapk(ic)a

wpid-IMAG0445-1-1-1-1-1.jpg
Shunjs je bio treći izbor pri odabiru (moga) imena u blog svetu. Pošto je Lunjalica bilo zauzeto, a meni nekako nepojmljivo da je iko drugi mogao sebe tako nazvati, sledeće ime u glavi je bilo Šunjalica, dok sam njega ukucavala u mom kokošinjcu je već uveliko kokodakalo:

– Šta ako ne može ni ovo?

Pa, valjda će Tihotapkica moći da prođe ili neću ni da se registrujem!

Ustvari, lagala sam. Tad bih se registrovala pod imenom koji mi nadenuše roditelji i moj put kroz blogosferu bi bio bar za 90 stepeni drugačiji, prizemniji i crno-beli do siv.

Šunjutanja tad ne bi bilo.

Kao što već znate do trećeg pokušaja nije došlo.

Crno – bele filmove puštam isključivo u privatnim projekcijama.

Ne mogu protiv sebe – smeh je uvek prisutan, i kad su filmovi nemi.

Recite mi kako zaobići Čarli Čaplina?
Kako??

Ja to prosto ne umem.

Zato jedan tihi osmeh za laku noć.

Sanjajte otvorenih očiju.

Maše vam, zamalo, Tihotapk(ic)a. <

12 mišljenja na „mogla sam biti i tihotapk(ic)a“

  1. Imagine sad….i da se namesti da se upoznaam sa tobom, i da se predstaviš pravim imenom i prezimenom, nisam siguran da bi umeo tako da te oslovljavam. Šunjalica i tačka!
    A za taj smeh, i onda kada je najteže.
    Super ti je sličica… Šunjalice

    1. Privateering,

      razumem te, i ti si za mene piano, kako god da se okrene. Nekako ovaj novi nick vrlo sporo prihvatam. 🙂
      Hvala, u pitanju je malo losiji autoportret, al moze da se provuce u sunjutanju. 🙂

Ostavite odgovor

