danas sam onako, a gde si ti?

Otvoreno pismo Nekom

Uglavnom sam dobro, bez oblaka s nešto sećanja i više nadanja.
Kotrljam saznanje i ponovnu sreću,
iščekujem suze i kašljucanje usled nikotinskog dima.
Kod nas je opet ponedeljak i opet je kiša.
Ali nije problem što je sivo napolju,
već što su ljudi sivi iznutra.
Još uvek ima soli, ulja i brašna.
Nema redova – ni za hleb, ni za godišnji odmor.
Nema više ni dobrih, ni loših,
ljudi se dele na umorne i besne.
Ne znam gde si,
al sve mi govori da je i kod tebe
manje-više isto.
Dobro, možda nije kiša.

p.s. evo, pišem…
rainp-5

23 mišljenja na „danas sam onako, a gde si ti?“

  1. e da znas, bila na Trgu i kod Vlade ovih dana…. i nije bilo ni sivo ni tmurno…. prijalo mi je !
    nakupih se pozitivne energije sigurno za dobrih mesec dana….

Ostavite odgovor

