najznamenitije mesto u gradu

Nikako da u standardnoj ponudi brošura gradova uvrste i brežuljke sa kojih se najlepše vidi izlazak sunca.
Zato kad god negde doputujem posle vodanja levo-desno, glasno podvučem:
E, sad je dosta! Pokažite mi to mesto za odabrane. Ono gde vodite dotične da se ljubakate i štatijaznam pod vedrim nebom. Ko zna možda ćemo se i mi ljubiti.
Da se odmah razumemo,
ne obećavam ništa,
al bićemo tamo i sunce će izaći za mene prvi put na tom brežuljku,
preplaviće me osećanje zadovoljstva, a tada svašta može da se desi.
Pa, šta ako je podne? Taman ću stići da vidim i zalazak.
Stvarno ne razumete da mene takve sitnice ne mogu zaustaviti.
Nije sunce mala stvar, pa zašto ga onda ne bih malo duže čekala.
Umem ja i danju da čekam.
Još kako, trenirala sam čekanje od malih nogu.
Da ne spominjem samo koliko sam dugo čekala da odrastem,
a onda..šta da vam pričam kad znate i sami kako to ide.
I šta mi preostaje nego da tražim drugu stvar za čekanje.
Čisto zbog treninga, da ostanem u formi.
Danas sam izabrala sunce, mada sam njega već čekala.
To mi je jedno od omiljenijih čekanja, jer ono uvek dolazi.
Zato hajde da krenemo, ko zna možda vas poljubim i dok bude zalazilo.

MASLACCI

10 mišljenja na „najznamenitije mesto u gradu“

Ostavite odgovor

