arhiva – 13.09.2012.

Petak, za malo 13-ti, al stisla se nedelja i pade tačno na 14-ti dan septembra. Prvi sivi dan posle sigurno stotinjak tropskih. Izgurah drugi radni sat bez i jednog poziva u kancelariji sama. Ubi (ne)posao danas. Niko mi nije kriv što sam sinoć obavila ono što sam planirala danas i sad tražim tragove života na planeti. Iskreno, na twitter ne smem da zavirim jerBo tamo sigurno neko diše, zato osvanuh ovde.

Ne mogu da vrtim film unazad i uvodim vas u priču, koga zanima počinjemo od trenutka zvanog SAD/now.
Zemlja dešavanja Srbija, zvanično u radnom odnosu 2 meseca. Doprinosi uredno se isplaćuju. Plata isto tako. Dogovori se poštuju. Moja malenkost se poštuje. Poslodavac – stranac. Čekam onaj tren kad će se sve okrenuti naglavačke. Trenutno imam više prava nego obaveza, al to je situacija posle 3 meseca bezrezervnog poverenja. Bila sam bez posla više od godinu, ono sto me posebno raduje je da nisam morala da pristupam nekoj političkoj opciji. U taj lakat još sam nevina, videćemo dokle.

Zvoni telefon, konačno.

16 thoughts on “arhiva – 13.09.2012.”

Ostavite odgovor

