kad mi dođe da me prođe

Kad mi dođe da vrištim, psujem, raspravljam se i dokazujem nedokazivo.
Satima pričam o nepravdi, razlozima svoga besa. Kad mi malo treba da podivljam i tebe nazovem, iako znam da će posle toga sve biti jos lošije po mene – uradiću sve to ili se ujesti za desno rame, skupiti želudac koliko je moguće, zatvoriti usta, stisnuti zube i bez muzike pokušati da napišem bilo šta. Patetiku prosuti u par redova.
Neko bi na prvi pogled rekao da je to pesma ali ne, nisu to pesme već čuvari mojih nemira i skoro zaboravljenog prezira.

Postoje pesme koje mi ne pripadaju. Ima među njima i onih koje sam sama pisala, al nisu moje. Kao što među tuđom rukom pisanih ima onih kojima pripadam u potpunosti. Dešava se da mi kažu kako ne razumeju moje stihove, a ja se pitam šta tu ima da se ne razume. Očigledno je da u tih par redova ne mogu stati baš kao ni ja u neke druge, koja ih razumem. Razumevanje nije ono što uvek pomaže.

wpid-facebook_-1014659571I znate šta je još čudnije, bar meni, što se ljudima najviše svide stihovi kojima sam najmanje zadovoljna. Ali, …. dok se pronalazimo čuđenja ostavljam za sebe.

Volim kad tuđe stihove ne mogu u potpunosti da dokučim, tad se poigravam svim onim što je rečeno ili ostalo nedorečeno… to je točak koji pokreće moju inspiraciju. Točak koji pokreće mene.

p.s. krčim arhivu i dalje

13 mišljenja na „kad mi dođe da me prođe“

  1. Baš kako si napisala.Doduše, ne pišem pesme, niti verujem da ću. Ja sam seljak čovek plastičar. Ti daj formu i oblik, a ja ću se ili složiti ili ne. Često tuđe reči prisvajam kao svoje misli. Lakše je tako kada nastane haos. I kad već to spominješ, nema mi druge nego da pratim tvoje tekstove, osećam se dobro ovde. I onda kada si nedorečena

  2. Pazi… utorak je i taj se ne ženi što znači da mu se može…može i može da radi šta hoće jer je slobodan od ovdašnje slobode. Ali ti ne slušaš… Pusti drugu pjesmu okreni list sve po stanu prebriši i(li) nastavi tako dalje…

Ostavite odgovor

