zapis

– tu negde u sredini na mašini skroz levo-

Još nisam razradila sisteme za ostajanje kako sam usavršila svoje odlaske. Kad rešim da odem nema zakona, papira, pečata koji me može zadržati. Taj zakon još nije napisan.
Izgleda da sam životnu školu izučila samo do pola ili je jedna želja jača od druge. Ne znam još, mašina tek će da kucka i kucka moju priču, možda na nekoj strani i pronađem odgovor.

Još jednom sam se izborila za odlazak.
Idemo dalje.

Novi red, novi pasus, veliko slovo.

935655_568156479883679_1273689053_n

14 mišljenja na „zapis“

  1. Kad obrz postane đon, savest nestane,. Nešto proglasi bez duše, sudnica bez prava na to. Pisanje bez znanja proizvoljne izvedbe.
    Mislim da je ovo moj zadnji komentar nekome ko Zapis koristi kao cirkusku šatru!!!
    , Idemo dalje.

  2. Pa gde ćeš sad?? Ustvari…treba se kretati…daje osećaj da si živ….Otkud znam. Prati srce, *ebeš pečate, zakonike i ostala čuda. Dobre misli si napisala . Ne znam šta mi je milije, ideja o mirnoj luci ili kretanje. E zbuni me žena sa tri rečenice. Vratiću ti 😛

    1. Privateering,

      još sam na istom mestu, administracija je čudo – koliko god izgledalo gotovo, još uvek nije. 🙂
      Ali, ovo je sve sad samo formalnost, glavni potpisi i pečati su dočekani.
      Gde ću? Javim se kad stignem. 🙂

        1. Privateering,

          šunjutanje postoji oko 4 godine, nije jedino mesto na kom pišem, al je jedino na kom se glupiram, zato nema bojazni od gašenja bloga. 🙂

    1. tanjatg,

      teško pitanje. 🙂
      Upravo me zadesio još jedan povratak, bilo je i mora u svemu tome. Odoh da potražim svoja vesla, a kad ih pronađem isplivaće novi redovi s odgovorom, nadam se. 🙂

Ostavite odgovor

