ide novi vikend

Postoji mesto na koje odlazim povremeno. Sa njega vidim sve krovove grada, iako mesto nije naročito visoko. Postoji grad u koji odlazim povremeno. U njemu osećam sve, sreću deset puta jače, a kad boli, boli me hiljadu puta više.

Kad pokušam da objasnim zašto, postane komplikovano kao međuljudski odnosi. Nemam odgovor, samo osećaje koji me melju i nesanicu koja postaje hronična. Da imam troje dece više bih spavala.

Kažu da su ljudi izmislili tamna stakla na očnim pomagalima da bi sakrili podočnjake, ne slažem se.  Za to služi fantomka. Ako ugledate jednu na ulici ovih dana kako ide prema vama,  to sam samo ja, ne urlajte možda sam uspela baš u tom trenu da prispavam.

Ovog vikenda sam bila na Gibonnijevom koncertu, jela sam samoborske kremšnite,  Jonny je sve vreme bio na mojim grudima, a kafa još uvek nije izgubila svoj okus.

Valjda je to poštena trampa za san. Javim vam čim se skinem sa ovog zombi haj osećaja.

11 mišljenja na „ide novi vikend“

  1. Uh Šunjice…ne brigaj za to šta će ti reći za fantomku ili podočnjake, ma šta će ti uopšte reći (i za jedno i za drugo možeš da se vadiš da je moda 😉 )
    A ovo drugo, koliko god sreće da donese…ne bi smelo s druge strane toliko da boli…

Ostavite odgovor

