Ne želim da se vratiš odlazeći…

„Mrak je zaplesao pred mojim očima. Konačno mi je jasno šta je sve vrijeme predstavljala ta tama koja je neprestano gurala mnoštvo emocija i misli od mene, kako bi mi ona sama pravila društvo. Jasno mi je zašto je uvijek dolazila u isto vrijeme i trajala baš identičan broj sati svake noći. Bila je tu umjesto njega. Čekala me kao vjerni pas pred vratima hladnoga stana i odlazila baš kad je i on odlazio onih noći dok je plamtila ljubav u njegovim grudima. Negdje tri sata poslije ponoći,vrijeme bi stalo, kosmos bi izgubio smisao, a mašta nestala kao prašina sa starih knjiga. Tada sam ostajala potpuno sama, slušajući dramu svoga uma i čekajući izbavljenje iz sivih sjena koje bi opasale moje kukove i stezale sve jače okosnicu moje tuge. I te noći je bio u kiši koja se spuštala na umorni asfalt, opet u bunilu mojih snova i u suzama moje tuge dozivala sam njegovo ime. Opet sam iz klimave ladice izvukla njegov prvi poklon za moj rođendan, onaj smotuljak tamnožutog papira na kojem mirno leži ispisana naša pjesma. I opet zaboli. Riječ po riječ. Boli to `Miholjsko leto` i boli svaka nota Balaševićevih pjesama. Znam koliko voli te tekstove. Znam koliko je puta odsvirao note `Prve ljubavi` i koliko mi je osmijeha poklonio uz svaku riječ te pjesme. Gorčina je sjela kraj mene te noći i tražila ga u danima kada smo bili sretni. Nema tu ničega čega bi se moglo odreći, ali nema ni ničega što bi trebalo sačuvati…“

Autor: Ajla Demirović

iskopano na netu

197808_595299950488025_256942497_n

2 mišljenja na “Ne želim da se vratiš odlazeći…”

Ostavite odgovor

