prođe leto trideseto

Na status od subote:
„Od prekosutra pocinjem da vezbam.
p.s. za podsetnik – danas je nedelja“

odgovaram za isti podsetnik:

– već ceo dan je to prekosutra i još nisam vežbala, al sam stigla dvaput da večeram. Moram da primetim da se ne osećam loše, čak nema ni griže savesti, jedino mi krivo što nema sladoleda, al isuviše sam lenja da idem sad do prodavnice.
Pidžama mi je još uvek više nego taman, zato nema mesta za brigu.

p.s. note to myself: sutra ujutru kupiti veću količinu sladoleda

volite sebe, a ja ću već naučiti kako lakše da otežano dišem

work.icecream.400

4 mišljenja na „prođe leto trideseto“

Ostavite odgovor

