svaka sličnost sa Šunjs je slučajno namerna

563258_490102281051604_593431266_nMota mi se po glavi klupko vunice oko jednog pitanja, kad bih, recimo, u budućnosti rešila da objavim zbirku pripovetki sa ovog ‘pločnika’, kako bih u stvarno svetu dokazala da sam ja – ja, ovaj, Shunja?!
Otisci prstiju i zubarski karton bi pomogli koliko i Maja Nikolić oko Kosova.
Da zatraže koordinate Šunj sokaka mogla bih ovog trena da skupim stvari i iselim se iz ulice.
Otisak zadnjice koji je napravio ulegnuće u fotelji i krevetu dok sam ovde visila godinama bio bi delotvoran kao domaća vlada.
Kad bi se moja neduhovitost testirala uživo dokazali bi nedvosmisleno da su ljudi bili zabavniji u Aušvicu na putu do gasne komore.

Da se neko drugi predstavi kao Šunjs bez pardona bih ga/je mogla raskrinkati i dokazati da nije, ali kako bih dokazala da sam ja – ja, je već daleko ozbiljnije pitanje iliti mission imposible IV deo.

Par ljudi kojima je poznat moj identitet posle naivnog potvrđivanja moje tvrdnje bili bi  optuženi za zaveru intergalaktičkih razmera, što zbog moje gluposti, a što zbog njihovih 007DžejmsBond sposobnosti.

U najboljem slučaju proglasili bi me za moju/svoju (mene, me – tvoju)  najbizarniju obožavateljku, a ustvari to bi se samo moja muška strana udvarala mojoj ženskastoj strani (ako poverujemo da svako od nas u sebi nosi po malo od oba pola). Šta ću, volim da se udvaram i treniram na kome i gde stignem.

539679_388010754592048_1547392560_n

15 mišljenja na “svaka sličnost sa Šunjs je slučajno namerna”

  1. Po ćutanju bi znao da si ti…KOji će mi drugi dokaz više 😀

    A da si preterala jesi…hoću reći…hvala na otisku guzice, jer, tada sam uživao u prenesenim slikama i mislima…Ja to ne bi umeo tako. I šta više da kažem. Znam! Nemoj đavoli da te gone i da se menjaš 🙂

  2. Da, znaš… i ja se ovih dana ubijam od smijeha, ne silazi mi zaleđeno sa lica, kako sam glupa u dokazivanju nekome ili nečega; inače, za dokaz prozaične tvrdnje, makar takve a gdje šire, potrebna ti je pomoć, ako se služiš još takvim stvarima kao što je dokaz sebi nečeg…a kriminalistička policija, obavještajne službe i tajni agenti i njihovi snimci, ionako služe za ucjenu samo tako nedužnih i bez svrhe. Šunju moja, pogrešan nervitits, ali dijagnistikovan. Pusti to uz vjetar pa ćeš da vidiš!

  3. To je najveći problem u vezi bloga, zaštita tekstova, koja je gotovo nemoguća. Evo i ja pripremam zbirku priča. Biće priča i sa bloga ali svakako da će biti i priča koje neću objaviti na blogu baš zbog moguće zloupotrebe.

    A što se tiče tvog identiteta, ne mogu više ništa sa sigurnošću da tvrdim. Ti si čak promenila i izgled bloga. I naziv, takođe… Mislim šta reći. 😕

    1. Exxx,

      izgleda da se krijem od same sebe.
      Srećno sa zbirkom, pa kad izađe objavi i na blogu da možemo i mi online čitaoci da se sladimo, njuškamo i šunjamo kako god se zvali. 🙂

    1. labilna,

      pravo da ti rečem njesam još i ne znam hoću li uopšte. Gledala sam neke, nije da nisam, al meni ti je to uvek najteže za pazarit kad i onako na kraju rabim samo gaćke povremeno. Imam jedno 3,4 komada korišćena samo za fotkanje. 😀
      Al ću iskosim oke i pogledam i kod kosookih. 🙂

Ostavite odgovor

