možda je Ero, ipak, s onoga sveta

trenutno nisam ništa više do uspomene nekog budućeg trenutka.
pokušavam da pokupim misli u glavi i oko sebe, al ne mogu da ustanovim ni dokle mi telo seže.
umor me pregazio još juče.
obaveze su obavljene.
mrtvi su pokopani.
još jednom je ustanovljeno da sve daleke destinacije i nisu tako daleke.
od celog tela ostali su mi glava, vrat i kičma. znam jer me bole.
bol je jedino što sam u stanju da osećam pored otupelosti.
Već odavno sahrane nisu mesta gde se žale mrtvi, već skupovi gde okupljeni se raduju što su živi.
možda smo konačno ostvarili napredak u paganskom svetu.
termin lepa smrt nije prazna fraza, dok lep život je sve češća utopija.
Znate kako nekad imate glupe snove u nepovezanim slikama i pitate se odakle vam sve to, e pa takav je i ovaj tekst – moj glup san u nepovezanim slikama i pitam se odakle mi sve ovo!?
Laku noć, odoh ponovo da sanjam.

9 mišljenja na „možda je Ero, ipak, s onoga sveta“

  1. Treba li išta reći, rame za plakanje ili utjeha kakva-takva; to izbjegavaj ma koliko drska bila pa prihvatiš nema milosti. Eto, to je savjet.

  2. Žoberu su čestitali i povećali postotak. On je smatrao da je, našavši Sofiju Mendez, spasao nešto veoma lepo. Uspeo je da ispod prljavštine i gladi oseti usmerenost i inteligenciju, i to mu se lepo isplatilo.

Ostavite odgovor

