dobro jutro

Prva kisa na moru, volim je i dalje. Ljudi koji su dosli na par dana ne daju se omesti, muvaju se po gradu i kisnu. Pijem vec drugu kafu u lokalu gde ima neta, hladno je i zao mi je sto nisam ponela skijasku jaknu. Domaci su i na ovoj vetrometini goli, dok mi nenaviknuti na ostrvske bure mogli bi se umotati u dva cebeta i prespavati dan. More k’o more, i dalje je plavo, slano i mokro. Sunce i nedostatak odece cine da se ljudi cesce smese. Svi su raspolozeni za ljubav il bar ono sto brkaju sa njom. Pijem drugu kafu i spava mi se.

p.s. ovo je tekst bez entuzijazma zbog ljudi koji jos sede kod kuce :*
267300_10152958705975285_1385854939_n

19 thoughts on “dobro jutro”

  1. Ispod, ili iza, Mire sto đavola vire…a ja se pitam gdje je odmaglila pa je tražim svaki dan. Usput, čudo na moru nema (još) magle…

  2. Ček, pričaš o ostrvu…na moru???
    DakleM, perem šoljice od kafe podjednako dobro kao što menjam ulje na kolima. Razvrstavam paradajz po veličini, boji ili obliku…Jeste da je ženskog roda, ali hrabro se hvatam u koštac sa strujom i svim njenim elementima…Zabacujem mrežu i ubijam komarce na mrtvo…Čekam u redu za vruć lebac….Šišam travu na kratko…Umem da ćutim…Smejem se na glas…Vodim do kuće posle kafane…češkam domaće i divlje životinje…Dajem nadimke smešnim turistima….

    Deder Šunjo, turi ovaj oglas na neku tarabu ili banderu.Unapred zahvalan….

  3. Ijao…kakav težak pregovarač. Glancam kornjače, cedim sunđere, poliram svetionike, brojim kamenčiće, gledam u šolju, zatvaram lap-topove, jedem pice, skupljam salvete….daj Šunjo, moraš da kažeš DA 😀 😀

  4. Ih! Pa, dobro, što se mene tiče…ne moraš ni da se vratiš, ako se tamo udaš? Šta misliš… ništa…opet te pitam? Ah…može i veća kiša ,al ne na moj račun, kao i pozorište, al ne u mojoj kući!

Ostavite odgovor

