talasam noć

Nakrivim šešir, spustim glavu i zažmurim.
Po neki komentar na račun mog izgleda u džep od jakne zakopčam.
Sve izjave ljubavi i prosidbe u more bacim.
Sa sobom nosim par zagrljaja, dodira, mirisa i osmeha,
prepoznaš da su pravi tek ako te rade i posle odlaska.
Britanski akcenat ima posebnu draž dok mi šapuće nadomak obraza.
I, nije bilo važno što je plav, nosio je u sebi pitomu divljinu, za razliku od Katalonca koji je bio bučan i prek i posle 20 minuta rešio da me upozna sa svojim roditeljima i budem majka njegove dece.
Nije svaki talas isti i nije svaki poklon za odbiti.
Volim iznenadne zagrljaje, to je savršeni način da prepadnete stranca i otmete deo sreće za sebe.
Ne razumem zašto ljudi taj vid slobode rasipaju samo na odmorima, treba nam, neposredne blizine nam uvek treba.
Ostani moja blizina tamo negde u svom delu svemira.
995727_552838964777935_2139983466_n

20 mišljenja na „talasam noć“

          1. Izaberi boju, veličinu i oblik…mada..po meni, totalno bacanje para. Svim drugim što imaš, to pada u vodu. Ja se ne bi žalio 😀
            Al, tvoja je zadnja 😀

  1. A meni se čini da je ovo baš iz grudi izašlo…
    Onako… što bi rekli – punim plućima.
    Jako je.
    Pozdrav! 🙂

Ostavite odgovor

