nije mi noć

Pri prvom susretu sama kažem ime, na godine uvek dodam famoznih 13 i lažem da se dobro držim za tu cifru. Dalje pitaju za mesto i prezime. Ne volim ljude koji reaguju na moje prezime, bilo da je s gađenjem ili oduševljenjem. Više poštujem one koji me vide kao komad mesa, od onih koji me (ne) prihvataju na osnovu to malo slova. Već mi s njime automatski zalepe veru posred čela i svrstaju u određeni tabor. A najslabiji sam navijač – bilo da pričamo o fudbalu, politici ili religiji. Na tim scenama ne nastupam. Uglavnom i fakultet prećutkujem, za tu diplomu me ocinkare drugi.
Analiziraju me, pa znalački uspostave dijagnozu -KRIZA IDENTITETA. Klimnem glavom, kažem sudbonosno DA, muškarac više nije bitan, jer svaki koji se pojavi je u ubeđenju da je baš on Bogom i Alahom dat da objasni ženskom telu da je na ovaj svet pristiglo zbog sreće višeg bića sa bicepsima, tricepsima i ljubavnim jastučetom iznad muškosti ili onoga što već time zovu.
Umorna sam, želim da spavam, čašu vina, masažu stopala i ništa više.
Dragi moji, ovo je nedelja za odmor, koliko god mislili da ste originalni neko je to pre vas već rekao, uradio, odglumio – veruj(te) mi.
Uz dužno poštovanje voleću vas ponovo sledeće nedelje. Do tad….ne dirajte mi martin’e.
devojke-se-više-zabavljaju-21

12 thoughts on “nije mi noć”

  1. Mislim da, od nedelje ;-), prvo treba da kažeš prezime. I za fakultet. To su dve fenomenalne stvari!!! Diskriminativne. Nećeš gubiti vreme na raznorazne kompleksaše kojima bilo šta od toga smeta.
    Može li tih famoznih 13 u obrnutom smeru? 😀

    1. tango,
      u utorak ponovo putujem, a od nedelje do utorka vec mi svi znaju i prezime i zvanje. 😉
      13 možeš voziti u kom god smeru želiš, volja je tvoja, moja, naša! 🙂
      ma, sve za ljubav! 😉

  2. …hma…da, ne mogu ni 98 i 8 u obrnutom smijeru…znaš ono…dodaš 2 do 100 pa se vratiš po ostalo ,u obrnutom , ostane 92 kako god pogledaš, toliko sam platila pijacu…još mi se zahvale na pomoći i što se ne preračunavam, to ne…takva sam s (z)brojevima, ne znam čak ni ko ti je taj što jedan piše, a 2va -tri pamti, pa dodaje na sljedeću deseticu, a tek podvači i zbraja na kraju…uh Ej, nešto ti je pokiso voz, a i „piši na adresu“… Ne, nisi ti on je došao..hah…sam.

  3. Javi se ako si dočitala „ušice“ što si obećala; a i ne sluša se to tamo, a kamo li čita p.s. Ja ti prezime zagubila, a adresu?

    1. natasa1,

      samo da napunim baterije, jer mi sna zaista nedostaje.
      Odavno više ne umem da spavam, a još manje da budem budna.
      Vraćam se koliko-toliko lagano u normalu. 🙂

  4. Ajd što tebi nije noć. Prihvatam i što nas ne voliš. Al što meni nije a preko mi je potrebna ova spomenuta.
    Za masažu sam se izborio al ko će da dočeka sutra….

Ostavite odgovor

