intervjuisanje mene, me ili hajde da se sigramo

Poznanik – pitanja/odgovori:

1.Ponovljena ljubav=podgrejana sarma ili podgrejani krompir?
Š Hladan krompir.

2.Dogadjaj koji pamtite?
Š: U mojoj glavi je cirkus jer sve pamtim.

3.Da li ste doziveli ljubav svog zivota?
Š: Još doživljavam život.

4.Omiljeni slatkis?
Š: Čokolada – crna.

5.Peske ili autom?
Š: Peške.

6.Cvet, bombonjera ili album za slike, na poklon?
Š: Album za slike.

7.Kada lezete?
Š: Nekad noću, a nekad danju.

8.Bracna prevara.Vas stav?
Š: Ako on vara – ne, nikako, ali ako varam ja – e, onda je to nešto sasvim drugo. 😉
p.s. pitaj me ponovo kad budem u braku

9.Amerika ili Rusija?
Š: Kafa i čokolada.

10.Misljenje o igricama na netu?
Š: Nemam ga.

11.Da li ste verni svom partneru?
Š: Jedino sebi treba da budemo verni, od tih izdaja pati cela planeta.

***********************************
Pitanja/odgovori – lucidnostteorijeslucaja

1. omiljeni film
Š: Pirati sa Kariba

2. hobi
Š: Blogovanje.

3. doba dana u kome uživate
Š: Dok su dragi ljudi pored mene.

4. planina, more, ili banja?
Š: Bilo šta s vodom.

5. piće koje obično naručujete?
Š: Kafa.

6. šta gledate na TV?
Š: TV – šta je to?

7. kako prekidate veze?
Š: Kao da sam muško, samo prestanem da se javljam.

8. šta ste poslednje gledali u pozorištu?
Š: Monodramu na temu kraja vladavine porodice Karađorđević.

9. kad ste poslednju put rekli nekom da ga volite?
Š: Pre 3 dana.

10. seks ili vođenje ljubavi’?
Š: Seks u ljubavi.

11. kuda idu divlje svinje?
Š: Ostale su zarobljene u jednom filmu.
***********************
Enicaa – pitanja/odgovori:

1. Kako vama izgleda ne uzalud potrošeno vreme?
Š: Vreme s osmehom.

2. Koliko daleko ste spremnni da idete da biste ostvarili snove?
Š: Do buđenja.

3. Koji su vaši snovi?
Š: Trenutno – sanjam platu bez da moram na posao. 😀

4. Da li volite svoj život (i obrazloženje zašto da ili zašto ne)
Š: Volim ga zato što je moj. (nemam drugo objašnjenje)

5. Da li vam nedostaje neko iz prošlosti?
Š: Da.

6. Šta bi dete koje ste bili reklo na to šta ste danas?
Š: Krajnje je vreme da odrasteš.

7. Da li su ljudi koje trenutno imate u životu vredni toga?
Š: Da.

8. Dokle ste spremnni da idete zbog ljubavi?
Š: Do kraja srca.

9. Šta za vas predstavlja pisanje?
Š: Kasicu prasicu, zbog pisanja ne moram kod psihijatra ili se bar meni tako čini. 🙂

10. Da li ste nekad izneverili nekog?
Š: Verovatno jesam.

11. Šta nikad ne biste oprostili?
Š: Zavisi – nekima opraštam sve, a nekima ni dobar dan.

************
Koliko sam shvatila poslednja sam karika u ovom lancu ishrane, zato nema novih 11 blogera.
11 činjenica o meni:
1. dosadna sam
2. tiha i
11.i jednostavna 😀

hvala vam na ovoj igrici, pozdrav svima!

9 mišljenja na “intervjuisanje mene, me ili hajde da se sigramo”

  1. Ko god ti pomogao prvi put ne odmogao ti drugi put nikad više! Misli(m) na pitanja, ali odgovor (mi) nije još stigao. Kao što jednom rekoh, odgovor je jedina nagrada koju ću(eš) još dobiti od njega.

Ostavite odgovor

