sigramo se – drugi deo

Marina Majska – pitanja/odgovori:

1. Kako birate teme o kojima ćete pisati?
Š: Još uvek nemam odgovor na ovo pitanje, čini mi se da teme biraju mene.

2. Postoji li neki juli koji biste voleli da zaboravite i zašto?
Š: U julu mi je rođendan, tako da se tada svašta dešava, ali da – postoji po neki juli koji bih zaboravila, zato što nije bio dovoljno topao.

3. Uz koju pesmu redovno plačete?
Š: Muzika uvek učini da se nasmešim i zaigram, kad plačem to radim u tišini.

4. Verujete li u moć reči?
Š: Verujem, verujem u čaroliju pisanu i izgovorenu, posebno kad dolazi od dragih ljudi.

5. Na osnovu kog kriterijuma birate koje ćete blogove pratiti?
Š: Volim svuda da zavirim, ali sve manje imam vremena. Ako već postoji određeni kriterijum onda su to blogovi koji se ne bave određenom stručnom tematikom.

6. Verujete li u Boga ili neku drugu višu silu?
Š: Verujem u muziku i samo jedno nebo iznad nas.

7. Postoji li neko kome bezrezervno verujete?
Š: Postoji i zahvalna sam nebu na tome.

8. Koliko senzualnosti, čežnje, erotike, putenosti (kako god) ima u vašim tekstovima?
Š: Tek po neki prstohvat.

9. Šta vas može dovesti na “ivicu ludila”?
Š: Kako kad, mogu da poludim zbog sitnice, a nekad sam Miroslav Ilić i smej(em) se, smej(em), uvek se smej(em).mp3 😀

10. Kakvi ste bili kao dete?
Š: Sa 4 godine na mamino pitanje:
– Zašto sve to radiš?
odgovorila sam:
– Ali, mama, ja ti moram biti malo dobra, malo bezobrazna.

11. Čime se trenutno bavite u životu, osim pisanjem, naravno?
Š: Trenutno sam na produženom odmoru i pitam samu sebe čime bih se mogla baviti u životu osim pisanjem. 🙂

4 mišljenja na „sigramo se – drugi deo“

Ostavite odgovor

