čija(nomina)cija

Moja pitanja – šta bih i kudE bi da mi nije ovog ILI, elem:

1. šećer ili so(l)?
2. biber – da ili ne?
3. omiljena salata?
4. ptica trkačica ili ptica trtljalica?
5. šta najčešće dovlačite kao suvenire s puta?
6. šaljete li još papirne razglednice i čestitke?
7. skijanje ili plivanje?
8. tuš ili kada?
9. omiljeni sport s loptom? (ženskice, molEm vas, bez provokativnih insinuacija)
10. da li je osmeh pola poljupca?
11. poruka za mene –

Inspirisano nedeljnim ručkom, a nominovani su svi koji zalaze u Šunj sokak, na čelu s onima koji su nominovali mene. Ljubav za ljubav, neka igre počnu, ovaj, mislim nek se igre nastave. 😀

12 mišljenja na „čija(nomina)cija“

  1. 1. šećer ili so(l)?
    Uvek šećer 🙂
    2. biber – da ili ne?
    Pod obavezno i obilato
    3. omiljena salata?
    Čupava salata
    4. ptica trkačica ili ptica trtljalica?
    Trkačica, 4ever 🙂
    5. šta najčešće dovlačite kao suvenire s puta?
    Pa … suvernire 😛
    6. šaljete li još papirne razglednice i čestitke?
    Jok ja, tek po neki mail… iz pristojnosti
    7. skijanje ili plivanje?
    Plivanje
    8. tuš ili kada?
    Tuš u kadi 🙂
    9. omiljeni sport s loptom? (ženskice, molEm vas, bez provokativnih insinuacija)
    Može deminutiv – loptica? Tenis (ako ne može, onda odbojka)
    10. da li je osmeh pola poljupca?
    Nije, jer da jeste, ja bih do sada obljubila pola Srbije
    11. poruka za mene –
    Da uživaš u životu 🙂

  2. Hajd’ i ja da odgovorim kad sam već zašla ovde 😛

    1. šećer ili so(l)?
    Šećer
    2. biber – da ili ne?
    Uvek
    3. omiljena salata?
    Ruska 😀
    4. ptica trkačica ili ptica trtljalica?
    Prva
    5. šta najčešće dovlačite kao suvenire s puta?
    Uspomene
    6. šaljete li još papirne razglednice i čestitke?
    Nikad i nisam
    7. skijanje ili plivanje?
    Ne znam nijedno
    8. tuš ili kada?
    Kada
    9. omiljeni sport s loptom? (ženskice, molEm vas, bez provokativnih insinuacija)
    Ne volim sport
    10. da li je osmeh pola poljupca?
    Ne
    11. poruka za mene –
    Don’t worry be happy i tako to 😀

  3. Tako dakle, igre bez granica 🙂
    Pa dobro, ako se mora odgovoriću, ali gde su tvoji odgovori?

    1. šećer ili so(l)? ŠEĆER
    2. biber – da ili ne? DA, CRNI, BELI I ŠARENI 🙂
    3. omiljena salata? SEZONSKA
    4. ptica trkačica ili ptica trtljalica? KOJA JE TA TRTLJALICA, VERUJEM DA BI BILA INTERESANTNA
    5. šta najčešće dovlačite kao suvenire s puta? MAGNETE, ŠOLJE, ODEĆU, OBUĆU, KNJIGE, ČASOPISE (SVE SU TO SUVENIRI, ZAR NE?)
    6. šaljete li još papirne razglednice i čestitke? ČESTITKE JOŠ UVEK ŠALJEM, RAZGLEDNICE NISAM ODAVNO
    7. skijanje ili plivanje? PLIVANJE
    8. tuš ili kada? TUŠ
    9. omiljeni sport s loptom? (ženskice, molEm vas, bez provokativnih insinuacija) NISAM LJUBITELJ LOPTE
    10. da li je osmeh pola poljupca? NIJE
    11. poruka za mene – VOLIM TVOJE ŠUNJAVE KORAKE

    1. Mala B,

      moji odgovori na prethodnom tekstu i jos po pnegde u blogosferi lelujaju. 🙂
      hvala na odgovorima i da, sve su to suveniri.
      p.s. volim i ja toplinu tvoje kucice u senci bresaka. 🙂

  4. 1. šećer ili so(l)?
    So

    2. biber – da ili ne?
    Jok

    3. omiljena salata?
    Mi crnogorci samo kraljevske 😉

    4. ptica trkačica ili ptica trtljalica?
    Ptica… al necu da budem provokativan 😉

    5. šta najčešće dovlačite kao suvenire s puta?
    Osim sećanja… magnete

    6. šaljete li još papirne razglednice i čestitke?
    C

    7. skijanje ili plivanje?
    Skijanje… pa pauza… pa plivanje

    8. tuš ili kada?
    Što kaže Labileta… tuš u kadi

    9. omiljeni sport s loptom? (ženskice, molEm vas, bez provokativnih insinuacija)
    A mi možemo da koristimo provokativne insinuacije? 😉

    10. da li je osmeh pola poljupca?
    Ma neki put i više

    11. poruka za mene –
    Samo nastavi da se šunjaš… Sport je dobar za telo… a svi znamo da je u zdravom telu zdrav duh 🙂

    1. Branko,
      hvala na podrsci mome sunjatanju, a sto se tice onog ‘C’ kao odgovora na 6-to pitanje ne mogu reci da sam ga razumela, al ne moram ja bas sve ni da razumem dok imam drugare koji se igraju sa mnom. Hvala i tebi kao pojacanju u muskom rodu ovoj igrici.
      Ako je sa plivanjem zavrseno sad smo na pauzi do skijanja, ako sam najbolje razumela. 😉

Ostavite odgovor

