da li je svađa kondom za srce, pitam se

condom-hearts-17936070Umem da se posvađam (ovde bih mogla da stavim tačku i završim ovaj post, ali ipak sledi nastavak i zaboravite ovu zagradu)…sa (ne)prijateljem, (ne)komšijom, (ne)sobom, zidom, knjigama. Mnoge sam tako gurala od sebe. Nekima sam se vraćala. Dobrom delu do kraja, dok je jedan deo ostavljen za vjek i vjekov. Sa posebnima se svađam iznova i iznova, al dešava se da se mesto moje pobune pomeri.
Posvađam se sa određenim rečenicama, nekad je to zbog toga ko ih je izgovorio, a nekad nema mnogo veze sa proizvođačima istih.
Sa rečenicama se svađam sama. Možda je to ludilo, al ono je kod nas već izlizano stanje. I šizofrenija je izlizana, ali jeste nešto, sigurno.
Svađam se periodično, bez povoda, iz dosade, inata ili ubeđenja. Svađam se sa sobom i njima, samo što određeni saznaju naknadno, kad sve prođe.
Od juče se svađam sa ‘navuci kondom na srce’ malo zavirila kod nove drugarke Shunj sokaka Dragane Tomić.
Pod pretpostavkom da imam srce, ono može biti ogromno i samim tim bez dovoljno velike gumice za njega. Ako mi je srce malecno i najmanji kondom je prevelik, iskliznuće i izgubiće se u ovom već iščašenom svemiru.

Do sad sam živela u ubeđenju da mi srce nije nikakav ekstrem i da za njega se može naći odgovarajuća zaštita koja bi ga mogla sačuvati, ali biće da je nju već neki sveštenik/cinik/Amor/anđeo/đavo načeo i sad hramljem.
I nije mi zbog tih rečenica sa kojima se svađam, žalim samo zbog onih sa kojima nisam stigla da se posvađam, jer sam u datom trenu bila srećna, nesmotrena, umorna ili samo lenja. Ako je svađa kondom za srce, da li je onda baterija za mozak?! Pitam se, svađam se. Eto!

I da ne bude zabune, kad kažem svađa mislim kreativni nemir.

Ovaj tekst je pisan 17.02.2013. godine i još nije završen. Naslućujem šta sam njime htela reći, možda naslutite i vi, u svakom slučaju skidam đanu, ovaj, ups, pardon, izvinite, oprostite, bolje da zvezde ne smeštam u ovaj kontekst, htedoh reći – paučinu u Šunj sokaku uz pozdrav svim blogodrugarima ovog puta na čelu sa Draganom Tomić. 🙂
p.s. pokušavam da nađem link do teksta koji sam pročitala, ako neko može da pomogne, pa… nek pomogne.
Hvala, u svakom slučaju.

17 mišljenja na „da li je svađa kondom za srce, pitam se“

    1. sanjarče moje milo em drago,

      100 godina samoće, ovaj pardon te nije bilo. E, sa tobom bih volela da se baš pošteno isvađam, pa da vidimo gde nas ta reka novih ideja vodi. 🙂

    1. Branislave,

      hvala na ponudi, vidim da cete me naterati da mislim, jos cu i poceti redovno da pisem. Olala, blago meni. 🙂
      Nadam se da smo se razumeli da pod svadjom ne mislim nista lose.

        1. pa, ako može jedna kućica na nekom grčkom ostrvu, tri do četiri galeba, sirtaki, suflaki, zgodno musko telo i Sunce koje je negde pri zalasku al nikako ne zalazi. 🙂

          p.s. očigledno je ili možda nije da me još uvek drma letnja groznica 😀

  1. Jasno je da pod svađom ne misliš ništa loše. 🙂 Reče ti: keativni nemir. Sjajno. Nego, ako nas sve ovde nateraš na dobronamerne svađe, bojim se da se ne osetiš napadnutom hahaha! Rizik li je? 🙂 Uf, da znaš kako mi je lego ovaj post! 🙂

    1. Marina Majska,

      naravno da ne može, ali nije na odmet bar ponekad ga zaštiti bilo čime.
      Hvala za Bajagu, baš me obradovao onako srednjoškolski skroz. 🙂

      1. Bajaga… moja tiha srednjoškolska čežnja. 🙂 A tu dilemu sa zaštitom sam imala često. I štitila se, ali onda, kad se štitiš od „opasnih“, dođu nikakvi… moje lično iskustvo.

Ostavite odgovor

