Mesec na nišanu

Skidanje zvezda sa neba golim rukama je težak fizički posao, nek se zna, ali meni i dalje su potrebne dve.
Po jedna za svako(g) od nas, da pobedi mrak kad se ne držimo za ruke.
Nego, zaboravila sam da se predstavim:
– Ja sam fizički radnik, a ko ste vi?

556342_578435385551626_149841678_n

18 mišljenja na „Mesec na nišanu“

  1. Idi, bre, Šunjice, živu me isprepada, kakav „fizički radnik“ i još težek rad?! uostalom, meni je sutra rođendan štasekogatiče… Neće me oprati cijeela godina. Ljubac tebi za sve!

  2. Ja sam neradnik koji bi da uživa u plodovima (zvezda) tvog rada 🙂
    Šalim se, zaista ti je sjajno ovo.
    „Zapamtite, ako ikada zatrebate ruku pomoći, naći ćete je u svojoj ruci.
    Što više starite otkrivate da imate dve ruke: prva je da pomognete sebi,
    a druga da pomognete drugima.“

    1. ironijexl,

      hvala. 🙂
      Iz ovog citata je ocigledno da 1+1 je bar 3 ili vise, mnogo vise od 3. 😉

      p.s. dakle i zvezda za tebe – dogovoreno 🙂

  3. Koliko ili kolicno da kažeš, pomeraš mi neke drangulije u glavi. Baš uživam svim čulima.
    Neka si fizički radnik. I ja sam, samo ne guram sve preko ruku nego preko leđa. Dođe mu isto u stvari?

Ostavite odgovor

