esencija

Neke rane ću do kraja života da solim.
Bez tih ožiljaka ne bih znala ko sam.
One su note po kojima mi srce kuca,
linija po kojoj mi se osmeh krivi,
žiška koja osvetljava pogled.
Razlog zbog kog gubim vid,
odrodim se od sebe, pa posle dodirnem nebo.
Zato tražite, otimajte šta vam duša ište
samo mi ne dirajte u kesu soli.
1379879_592087947519703_395075927_n

15 mišljenja na „esencija“

  1. Neću da ti diram, al..opet…više bih voleo da ti podmetnem kesicu šećera…onda kad ti padne so na ranu.
    Verovatno bih i sam voleo da neko, nekada uspe to i za mene da uradi. Dosta je bilo boli, vreme je za lepe stvari.

  2. Da, razmem ovo. Ali lepo je i kada na radost dodajemo šećer i slatkiše, mislim – učinak može biti isti: odrođavanje od sebe i dodir sa nebom.

Ostavite odgovor

