kaži mi kako da se zovem

Jednom kad se obujem, pa vežem pertle ima i dalje da me ne zarezujete ni 3% kao ni do sada, ali će bar moja jaja, ovaj jajnici biti u normalnoj klikeraškoj veličini i neće praviti konkurenciju bubrezima što stanuju malo iznad.

Poslednjih dana krećem se u novom okruženju. Nema tapeta, al su zidovi sveže okrečeni. Vise neke silne slike i dela amatera-umetnika po ceni od 300 jevreja bez žute trake po komadu.
Pijem kafu sa čovekom koji skoro svaki dijalo(mono)log počinje sa „Mi, ljudi iz politike….“ a svaku ideju i predlog dočekuje sa „Čekaj, polako, ne može to samo tako.“ i završava izlaganje „Eto, na kraju je ispalo da se ne slažem, a nije.“

Ne krije da je imao koristi od politike, sve češće to priznaje i ne stidi se toga (valjda zato što su neki imali i veće). Ako čovek prizna odredjene grehe, a nije vernik, da li to znači da ih onda nije ni počinio. Vera prepoznaje greh, a nevernik pronalazi interes.
Pita otkud mogu znati da nije dobri Samaricanin?
Zaista me nasmejao tim pitanjem. Nasmejao je i sebe.
Rekoh mu: „Ne brini se, nemaš ti tu boju očiju.“

Izmestim se iz svog tela i gledam momenat kad mu govorim: „Čekaj sad ti, čoveče iz politike, i saslušaj , bar jednom mene, čovekoliku iz naroda, svesne prizemnog života i svih konkretnih životnih problema, čiji glas juriš. Samo budi bar malo pristojan i pusti me da izgovorim, pa onda nastavi da trviš….

Sve češće naglas razmišljam i o kloniranju, jer moje telo odlično poznaje svoje granice, tako što ih svakodnevno ostavlja u ludom delu svemira već oko 16h i ostatak dana ne znam ni sama kako izgura.
Koga god zakačim temom insistira na posedovanju originala, a original više ni sama ne prepoznajem.
Mutiram iz dana u dan, očekujem da ću jednog jutra u ogledalu ugledati ninja kornjaču i pitam se hoću li se u datom trenu setiti imena jer ono zavisi isključivo od boje poveza preko očiju koji mi se namesti.

12 mišljenja na “kaži mi kako da se zovem”

  1. Au, dobro se ti boriš protiv pucanja spolja i iznutra, veruj mi, iako ne znam kako da se zoveš. Kada bi u jednom imenu mogla da sažmem, u jednoj reči, odlučan hod, znaš ono, kad ideš zemlja se trese, a štikleeee… e takvo bi ti ime dala, ali bi tad ovo Šunjalica moralo da otpadne 🙂 Mislim da bi ti bilo žao. Zato smisli ime sama. I ja sam sebi smislila svoje, znaš!

    1. tanjatg,

      hvala na lepoj slici koju imaš o meni. Još mi novo ime ne pada na pamet, biće da sam se saživela sa ovim ŠunjoOoslava. 🙂
      I, naravno, hvala na štiklama, ide zima sad treba izabrati neke tople. 😀

  2. … kaži, mi kaži…
    Jednom kad se obujem, pa vežem pertle ima i dalje da me ne zarezujete ni 3% kao ni do sada, ali će bar moja jaja, ovaj jajnici biti u normalnoj klikeraškoj veličini i neće praviti konkurenciju bubrezima što stanuju malo iznad.

    Šunjo… već ovo je priča za sebe…

Ostavite odgovor

