novembar na klaviru u d-mollu

Zamirisala zima i smrzao se osnovni okvir za doživljaj bilo čega.
Opet je u meni kvar.
Na jedan talas vetra, na jedan najež, nakupilo se dana žalosti za gašenje života na planeti.
Stigne me tako, pa me drži i sve ređe popušta.
Jesen sve češće u godini naleti.
Menja se vreme, menjaju se ljudi, a ja i dalje čujem more u tvojim grudima.
I pitam se,.. kako ti uspeva da sačuvaš najlepši zvuk večnosti.

1384202_627944417257415_1437597818_n

32 mišljenja na “novembar na klaviru u d-mollu”

  1. U jednom trenutku se čudiš, u drugom živiš, pa novi ciklus… I onda uspeš u nekom trenutku da poneseš i proleće sa sobom i kada je zima 😉

  2. Ako samo malo jače udahneš, spašće ti taj…. što te pritiska. Nazovimo ga kamen. Češće je kontinent.U najgorem slučaju promeniće mesto dok i tu ne zažulja. Onda smišljamo neki drugi trik. Been there-done that

      1. Ejbga…tek sada vidim muziku….postovao sam pogrešan link. To je bilo nešto što sam ja slušao, a trebalo je da na tvom postu završi ova pesma…

        Može edit???

          1. Ne bi bilo fer. Namera je bila da ti podignem živac. Poslednje što sam pomislio dok sam čitao tvoje misli je bilo da ne smem da plivam u toj vodi. Ni ti.
            Zato je trebo edit. Ali, ako ti ne pravi dodatni down, neka ih. Sama odluči.

            1. Privateering,
              tvoja namera je uvek čista i jasna, a muzika nikad ne može da mi pravi down, to je uža specijalnost pojedinih ljudi.
              Zato tebi hvala duplo. 🙂

  3. Jesen je znak bogatstva – unutrašnjeg. Čini mi se da ni proleće ne nudi takvu milujuću paletu boja. jesen je zrelost, kao smiraj dana, kad se umirimo u zlatilu zalazeće sunca na opusteloj plaži, koju su napustili svi oni što žure da im ne izmakne život koji večno traže u drugima.

Ostavite odgovor

