ono kad zaglaviš

Prijavljujem da sam dovukla pedu kući. (Vreme javljanja negde između ponoći i izlaska sunca.)

I znaš šta, ako se zaista ustanovi da si dobar u tome što tvrdiš da voliš, možda te i zaprosim. Da se razumemo, odmah, ne mislim za zauvek ili nešto tako beskonačno dugo. Mislim na nekih 5, plafon 10 godina. To je jedna sasvim solidna večnost na kugli zemaljskoj. Ti, opet slobodno zdravorazumski i vrlo muški učini i sebi i meni uslugu i reci apsolutno i neprikosnoveno – NE, ali bar ću svojim unucima moći ispričati kako sam i ja zaprosila nekog.
Da budem egal sa dedom kad se u penziji budemo nadmetali za junaka najvećih izazova. :)))

Popila sam celo pivo, a onda još jedno celo i tako…
Nije mi ništa posebno, osim lutkica u mojoj glavi koje su tu na doživotnoj robiji u standardnoj postavi i snazi.

Ovo je jedna, ustvari, polupijana poruka i vrlo trezvena molba koja kaže:
Hajde, MOLIM TE, probudi me za par sati jer moram u katastar.

IMG_20131208_211737

18 mišljenja na „ono kad zaglaviš“

Ostavite odgovor

