na nagovor nekog kome se sviđa kako šetam psa

Svi tehnički uređaji koje posedujem govore da je večeras utorak, za neke Badnje veče i da Odi (pomenuti pas iz naslova) neće večeras u šetnju. Večeras ću pokušati da prošetam dužu formu (videćemo dokle ću stići).

Određeni ljudi koji znaju znanje tvrde da se dobro snalazim u dužoj formi. Moja orjentacija u prostoru i među ljudima ne bi se složila sa tom izjavom. Štaviše, ista ta orjentacija bi zalutala ili me saplela na trećoj misli. Duže forme zahtevaju društvo ljudi, to je prepreka na kojoj odustajem pre nego i stignem do nje. Pomisao me ubi i vrati na ljubav prema životinjama. Nije da nešto i njih obožavam, al poštujem nekomplikovanje. Živi i pusti druge da žive, nesputano pomozi i budi zahvalan. Dovoljno je prisustvo. Reči komplikuju, rasprave i buka umaraju. Navikni se na prisustvo, zavoli prisutnog. Lekcije koje se uče kroz sve živote i ne nauče.
Elem, da bismo došli do dužine treba mi tema. Praznici se guraju u prvi red. Priznajem naglas da nikad nisam pisala Deda Mrazu i tražim objašnjenje u svojoj glavi. Možda zato što sam već sa 5 godina svečano i polutužno izjavila da ne mogu biti dobra i posle svake neposlušnosti sama se prijavljivala na urednu porciju batina. Veliko priznanje je palo početkom septembra u drugoj polovini osamdesetih i ostatak života sam opušteno provela bez lupanja glave šta bih od bradatog Belog.

(Evo i ponoći, a ovo jedva da se može nazvati sredinom zacrtane forme. Utorak je iza nas, stigao je Božić ali Odi i dalje nije raspoložen za šetnju. Odoh da napravim vruć kakao).

Bradati Beli je dvaput dolazio u tatinu firmu, s obzirom na moje ponašanje tokom godina moram primetiti da ili je imao problem sa dioptrijom pa me zamenio sa nekim drugim detetom ili je kao većina ljudi u njegovim godinama izlapeo. Oba puta sam dobila poklon. Pošto mu ih nikad nisam tražila pokloni su bili, naravno, pogrešni. Prvi put sam mu prećutala, u nadi da će se popraviti, ali sledeće godine je tata otišao, pa starac i ja nikad nismo stigli to da raspravimo. Slatkiše sam u inat pojela sve, i prvi i drugi put. Do prošle nedelje sam se uspešno mimoilazila sa Belim starcem. Ja nisam imala želja, on nije imao potreba za mnom. Međutim, desilo se da sam jednom detetu pre par dana iskamčila veš-mašinu. Uhvaćena sam nespremna i u svom novogodišnjem duhu, rekoh malom da je poklon ostavljen na ulici ispred kuće. Na pitanje: „Kako?“ Naružila sam Belog Bradonju u tri rečenice, tako da za njega više niko nije pitao. Zanimalo ih gde mi je jelka i zašto nemam lampice što trepere, rekoh da mi plaše psa. Posle toga me tek ništa nisu pitali. Definitivno nisam najbolje rešenje za zimsku idilu, ali zato alat za veš-mašinu znam da uselim u kutijicu za pribor za nokte i da od prostorije za slavlje napravim radionicu za prepravke svih uređaja koji u sebi imaju bar jedan šaraf. Dete me, iz meni još uvek neobjašnjivog razloga, postavilo na policu sa dvd-jem, to je polica koju on silno želi, a ja mogu da dohvatim, to je nešto samo naše, božanstvo vredno svake popravke kao i mašina koja prima vodu i centrifugira.

Nego, sreda je, nekima je još uvek Božić, a Odi sigurno neće ići u šetnju. Do duže forme od ove večeras neću stići, odoh da sipam Odiju i meni po kakao i da nas izvedem pred veš-mašinu da u našem malom kućnom bioskopu gledamo kako se okreće bubanj i jedemo kokice, dok ove petarde napolju ne utihnu.

E, da, 1:20am – laku noć, drugariiiii i pazite da ne upadnete u zamku Deda Mraza kako biste morali biti dobri. 🙂

1507830_720838631262279_678927043_n

22 mišljenja na „na nagovor nekog kome se sviđa kako šetam psa“

                1. Ironijexl,

                  ti si među drugarima, hteo – ne hteo. 🙂
                  Tom desnom stranom se nisam bavila godinama, ali prigovor je sasvim na mestu. Ima tu blogova koji su davno obrisani, a i cela nova četa blogova koje čitam, a nisu upisani. Baciću spisak pod sito, čim pre. 🙂

Ostavite odgovor

