je l’ može post, umesto kategorije?

Upoooooomoooooooć drugari Ironije me obožava!!! 🙂
Šta ću? Ku’ ću? Kako ću?!
Traži posebnu kategoriju za obožavanje, je l’ u redu da ga odvajam?
Pitam vas ima li smisla tom dasi virtuelnog stASa, koji je tako fantastično piSAN, vice šamPIONu* reči u rečima praviti posebno igralište u Šunj ulici?
Ustvari, šta mene briga šta vi mislite, ovaj post je mesto za obožavanje u šunjutanju. Zato Ironijexl može ovde slobodno da me obožava kad god poželi, a i sama ću ovde da svraćam kako bih obožavala njega  i svakoga od vas, što pojedinačno, što grupno.
Stigao me i zvanični smrz pa uglavnom šetam po gradu kao ormar od sto kila iz babine sobe sa sela. Nećete mi verovati (ili hoćete) i škripim kao taj matori ormar od punog drveta ručno deljan. Ono što vam htedoh reći je da u taj ormar mnogo obožavanja može stati. Zamislite samo to škripavo obožavanje, ručno vajano, teško kao puno drvo. Mmmmm je li i u vašem smederevcu pucketa vatrica i mirišu pole?!

Moj nos otišao za slikom iz glave, ustvari htela sam samo reći da vas volim, ali treniram duže forme, pa ga poprilično zakomplikovah. I nemojte mi sad kukati, mogla sam ispasti i gora, poput onih što igraju igrice na fb pa večito šalju zahteve i pozive u pomoć. Šta da vam radim, zaglavili ste sa obožavateljkom sumnjive dijagnoze koja voli miris pečenih krompira kad se preseku po pola. 🙂

Ovo je samo mali poziv (ok, čitajte – vrisak) za ljubav.

I, naravno,  druže Ironije obožavam i ja tebe.

sexi slika da upotpuni ugodjaj
sexi slika da upotpuni ugodjaj

*pion ili pi-mezon = zajednički naziv za tri subatomske čestice:  π0,  π+  and π−. Pioni su najlakši mezoni i imaju važnu ulogu u objašnjenju svojstava jake nuklearne sile pri niskim energijama. Pionima se objašnjava i sila kojom se privlače protoni i neutroni u atomskom jezgru, tzv. rezidualna jaka nuklearna sila.
Nabijeni pioni su otkriveni 1947. u kosmičkim zracima, a neutralni 1950. nezavisno u eksperimentima s ciklotronom i kosmičkim zracima.

14 mišljenja na „je l’ može post, umesto kategorije?“

  1. vidi, ovo pod * sam sve razumela u drugom pasusu , da je otkriveno one godine, ali ustvari ljudi nisu znali da postoji. Eto kao sto ne znaju da gospodin iznad ormana o kome pricas postoji, ali bi ga trebalo izmisliti ( msm, da ga ne otkrivamno) da slicajno nije tu , tako da pozdravljam akciju.

    1. robin,
      dobro ti meni svratila na porciju Šunj obožavanja, a što se tiče gospo’n drugara Ironija on ti ima važnu ulogu u objašnjenju svojstava jake nuklearne sile pri svim energijama. i on je ono čime se objašnjava sila privlačenja…nauka bi rekla protona i neutrona u atomskom jezgru, što se mene tiče on je apsolutna sila pozitivnog i negativnog naelektrisanja u jedno opšte vanvremensko dobro.
      Eto. 🙂
      pozdrav za pozdrav. 🙂

    1. Rada72,

      super je kad se volimo u što većem broju, pa u kakvoj god formi i pakovanju došlo, zato i tebi želim dobrodošlicu u Šunj sokače za obožavanje. 🙂
      Još malo pa ću ovaj ćošak proglasiti i ljub-šunj budoarom. 😀

  2. Draga moja Shunjalice, znaš šta mi pade na pamet, da sam kao djevojčurak imala običaj na moru da pratim te „strogo neiskontrolisane sjenke“ u paru ili grupi; pogledom, kako inače, ispod obrva a preko knjige u mašti… kad nisam još imala svoj život u paru, sve tražeći ga a misleći samo da ga nemam. Dosta se ispostavljalo da ga u stvari imam ali sam ga izgubila pa ga tražim, stalno iznova istog -istog. Da, prati me, ta kob… Inače, tih „piona“ ima i u šahu, da se baš namjeste znaju li znaju!

    1. ironijexl,
      Zar to nije organ samo za ljubof?!
      Za obožavanje ide celo telo i duša ili sam još mala, pa pojma nemam? :zbun:
      Znam da neki ljudi imaju neverovatno velika srca u koja mogu stati planine, jezera, kruška iz dvorišta i ceo šljivik sa sela, al moje još nije toliko, ono još mora da raste. Zato ti baš u ovom redu, ovim slovima crtam jednog čiča glišu koji je ja, jer i dalje mogu da obožavam samo celim svojim bićem. 🙂

  3. E baš me je oraspoložio ovaj tvoj post. Pre njega pročitah nekolicinu tekstova o našoj sumornoj realnosti na nekim drugim web lokacijama i moram ti reći da sam se baš izbedačio. I onda rekoh sebi hajde da vidim šta radi naša Šunja… I evo sad sam ponovo super i raspoložen. Zato te i obožavam, zato što si kroz svoje tekstove uvek širila pozitivizam i pozitivnu energiju… A to je ono što je svima nama potrebno. Mnogo više nego bilo šta drugo! Samo tako nastavi!

    1. exxx,

      nekad ne znam da li se trudim da oraspoložim druge ili sebe više, međutim pokušavam i dalje. Ima dana kad mi uspe, a ima dana kad u potpunosti zalutam. Još sam tu, slovo-blogo-ludujem ovim čudnim poljima. Češće u svojoj prosečnosti, nego izuzetnosti, al o(p)stajem. 🙂

Ostavite odgovor

