razbi flašu i zaigraj

Treba da spavam!
Za par sati će osvanuti prvi dan ostatka mog života. Naizgled, ništa strašno, ali za 2 meseca ću opet pakovati kofere i pomerati svoj život. Do tada priprema. Bar tako stvari izgledaju ove nedelje. Ide na bolje, želim da verujem u to.
Verujem u to!
Ponestaje mi vremena za svraćanja ovde. Ponestaje mi vreme za spavanje.
Otud dve muve u jednom udarcu od par reči:
– Laku noć i držite mi fige ova dva meseca i još malo posle.  🙂

1505492_709025572454369_869804084_n

24 mišljenja na „razbi flašu i zaigraj“

    1. ironijexl,

      moje skromno iskustvo kaže da muško zauvek uglavnom traje oko 7 dana, zato daj ti meni tražena 2 meseca, a za posle ćemo se ponovo tražiti. 😀

  1. Ja jedino predlažem da igraš, a da flaše ostanu cele (i sadržaj u njima takođe) – jedino igrom ćeš stići gde treba i kao celovita osoba! (Mudrost smišljena na licu mesta i za tebe :))

  2. noviinternet,

    vredi razmisliti, ali da se nađemo na pola puta, nek flaša ostane cela, a sadržaj podelimo dok razmišljamo o ovoj mudrosti, može? 🙂

Ostavite odgovor

