srednja pero laka forma

Nego, nema me. Vidljivo me nema. Radim već 10 godina, ovaj, dana i svaki dan mi novo vatreno krštenje. Juče sam ćakulala i sa Botom službeno, samo ne znam gde da tu legitimaciju okačim. Zbog toga su mi za čašu vode oteli 100 kinti ove naše smešne valute. To što pojedinci u skupim košuljama ne znaju kako se naručuje kafa jer ne mogu doći do nje od vinjaka, mene ne treba da košta kao decembarski račun za grejanje. Definitivno nas ne greje isto sunce. Nisam ni žuta ni plava, ali moram da primetim – zgodan čovek taj Bota još uvek. Ali bila bih i ja zgodan čovek da su mi njegova primanja.
Ako izuzmemo činjenicu da su mi svi dani u nedelji radni i da moram biti ozbiljna sve vreme, nije mi loše na poslu. Najveća muka mi je što ne stižem da spavam, pa moje telo više ne pravi razliku kad je na poslu a kad kod kuće.
Bavim se svim mogućim računima – za struju, gas, grejanje, a pošto je sutra 20-ti u mesecu – nekom će biti Sv. Jovan, a meni dan za plaćanje kablovske i telefona.
Pod parolom Budi lud, kad već jesi! listam štampu i kanale na tv-u u iščekivanju da li će parlamentarni izbori biti raspisani ili ne, u mojoj glavi je slika Saše Popovića koji umesto dalje ide, dalje ide…viče Vučić kaže, Vučić kaže, Vučić kaže, Vučić kaže, Vučić kaže, Vučić kaže… i tako sve do 29.januara.
Nego, s koji račun vi kuburite ovih dana?

p.s. srećan mi jubilej 😀

181388_4524328859089_894114692_n

16 mišljenja na „srednja pero laka forma“

  1. S koji, draga? Pa gas, 7 500, malo li je :(. No, sve plaćeno, namirenu. Caru carevo, a Bogu božije.
    p.s. Srećan ti jubilej 🙂 !!!!!

    1. tanjat,

      namireni kažemo hvala. 🙂

      p.s. ne znam šta se desilo pa je tvoj komentar morao da se odobri. 🙄 priznaj iz odmah kakOve mi to viruse šIlješ?!? 😀

  2. Sa svim računima, draga moja. Prodje i Sv Jovan, a ja ništa platila nisam. Valjda će pasti koji dinar umesto kiše, pa da platim bar struju, da me ne isključe. Račun je jeziv, obzirom da plaćam i grejanje i dogrevanje. Užas jedan.
    Pa, srećan ti jubilej, sugradjanko moja! 🙂

  3. Nešto mi pade na pamet, ne znam u kojoj zemlji, u zatvore uvode plaćanje „stanarine“ i hrane za svakog zatvorenika, nema više „besplatnog smještaja“, ni da toplo prezimiš prema tome-dabome… pa, dobro odavno tamo možeš i da radiš i zaradiš, a i „prekvalifikuješ se“ ako hoćeš i da čitaš knjige i obrazuješ se… ne znam šta me spopalo, ali odavno se osjećam kao „tamo kod kuće“, hahah!

Ostavite odgovor

